معاون پرورشی و فرهنگی استان سمنان:

گرامیداشت فجر امسال با محوریت «امیدآفرینی» و «نشاط اجتماعی»

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر با مشارکت دانش‌آموزان اجرا می‌شود، گفت گرامیداشت فجر امسال و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با محوریت «امید و نشاط‌آفرینی» برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت فجر امسال با محوریت «امیدآفرینی» و «نشاط اجتماعی»

علی اکبر عرب خراسانی، در نشست هم اندیشی ستاد هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت دهه مبارک فجر کارگروه فرهنگیان و دانش آموزان، با تأکید بر برنامه‌ریزی و عالمانه‌تر و تخصصی‌تر کردن کارهای فرهنگی و هنری افزود: اگرچه معرفی انقلاب و دست‌آوردهای آن به دانش‌آموزان در تمام طول سال مورد توجه مدارس است؛ اما دهه فجر فرصت ویژه‌ای است که دستگاه‌های اجرایی بایستی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن، با برنامه ریزی مناسب، همراهی و همدلی به حوزه تربیتی آموزش و پرورش کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای امیدآفرینی صحیح و واقعی، خلاقیت و بسترسازی برای حضور حداکثری دانش آموزان از اولویت کارهاست و به لحاظ شرایط زمانی این ایام بهترین زمانی است که می‌توان با گفتمان‌سازی به بهترین شکل به جهاد تبیین پرداخت.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با یادآوری خاطرات فراموش نشدنی آن دوران، اظهارکرد: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان است. در برنامه‌های دهه فجر، بایستی بیش از پیش و با جدیت بیشتر، کار بدست دانش آموزان سپرده شود که اگر دانش‌آموز پای کار باشد جهاد تبیین انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس خرمیان با بیان اینکه با شور حماسی برنامه‌های دهه فجر دانش‌آموزان را در مسیر سازندگی هدایت کنیم، تصریح کرد: در برخی موارد دانش آموزان آفت دیده‌اند. مانوس بودن و همدلی در جهت هدایت‌گری بینش سیاسی اجتماعی دانش آموزان بیش از پیش مهم است و باید توجه خود را به این مهم معطوف داریم.

وی یادآور شد: برگزاری کرسی‌های‌ آزاداندیشی یکی از تاکیدات اصلی رهبر معظم انقلاب است و انجام آن می‌تواند به افزایش بینش دانش آموزان در برخورد صحیح با جریانات تخریبی دشمن کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار