مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

پیشنهاد ما این است که دهکده مقاومت در اردوگاه تاسیس شود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور در دیدار از اردوگاه کشوری شهید‌رجائی باغرود پیشنهاد تاسیس دهکده مقاومت در اردوگاه را داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیشنهاد ما این است که دهکده مقاومت در اردوگاه تاسیس شود

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور پیشنهاد تاسیس دهکده مقاومت در اردوگاه را ارائه داد و گفت: امروز ترویج فرهنگ شهادت و میثاق با شهدا یکی از اصول تربیتی است که اثرگذاری خاصی به دنبال خواهد داشت.

سید مهدی قاضی افزود: حضور شهید گمنام در این فضای زیبا، معنویت خاصی به اردوگاه بخشیده است و امیدواریم بتوانیم از این فضا که متعلق به بیت المال و نظام جمهوری اسلامی است با تعاملات بیش از پیش بهره بیشتری ببریم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اردوگاه شهید رجائی باغرود یک فضای تربیتی و دانش آموزی است و باید این فضا را برای حضور پرشور نوجوانان در کنار امور تربیتی تبیین شده فراهم کنیم.

رئیس اردوگاه شهید رجائی باغرود نیز با گرامیداشت آغاز ماه رجب، گفت: وجود شهید گمنام در این مکان، عطر خاصی به این فضا بخشیده است و مراسم تشییع این شهید با شگفتی و عظمت خاصی برگزار شد که باری دیگر اتحاد و همدلی مسئولان و مردم شهرستان نیشابور در حوزه ایثار و شهادت را به دنبال داشت.

مهدی عظیمی ادامه داد: تلاش می کنیم مراسم چهلم این شهید عزیز، برنامه ای خوب و منسجم و در سطح کشور برگزار شود، تلاش ما این است در اجرای برنامه ها از توانمندی دانش آموزان نیز استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار