فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در کنار آموزش و پرورش است/ عکس

تبریز(پانا)- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان این که نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در کنار آموزش و پرورش قراردارد، به نقش مدیران و معلمان در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف در کنار آموزش و پرورش است/ عکس

سردار حسین عبدی در دیدار خود با مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی سمت اشاره به کارنامه سرافراز این استان، اظهار داشت: به همت مسئولین آموزش و پرورش، در مدارس کمترین مشکل را داشتیم و لذا ما نیز اعلام می داریم که در عرصه های مختلف از جمله آموزش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در کنار آموزش و پرورش هستیم.

وی با بیان این که فرزندان طلاق بشدت در معرض آسیب های اجتماعی هستند، گفت: امروزه ۵۰ درصد طلاق ها، حاصل اعتیاد بوده و فرزندان طلاق بیشترین آسیب را می بینند. همچنین آسیب‌های فضای مجازی از دیگر آسیب ها است که جوانان و نوجوانان بیشتر در معرض آن قرار دارند.

وی خطاب به مسئولین آموزش و پرورش استان و معلمان گفت: کار شما بسیار سخت است. مدیران مدارس و معلمان توانمند می توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند. امیدواریم با همکاری آموزش و پرورش، آسیب‌های محیط های آموزشی را به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: در نظرسنجی های عمومی معلمان همواره در رده های بالا معتمدین جامعه هستند و پلیس هم در نظام جمهوری اسلامی خود را خدمت گزار مردم و در کنار مردم می داند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بیشترین وظیفه پلیس خدمت رسانی است مثل روان کردن ترافیک در کف خیابان تا ماموریت های بزرگ و امنیتی، افزود :خوشحال هستیم که در مدارس و مهد کودک های ما آیین نامه های راهنمایی رانندگی گفته می شود.

وی در پایان با اشاره به اثرگذار بودن آموزش ها در مدارس، گفت: با اینکه افزایش خودرو در کشور داریم اما آمار تخلفات رانندگی کمتر شده اند و این نشان از تاثیر مدارس و آموزه های آنها در حوزه رانندگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار