اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه5 در خصوص دهه فجر

تهران (پانا) - در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران و شورای معاونین برگزار شد، برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه در خصوص دهه فجر، برنامه‌ریزی و اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های آموزش و پرورش منطقه5 در خصوص دهه فجر

محسن مطلبی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر، عنوان کرد: وظیفه خود می دانیم، عملکرد و اقدامات و دستاوردهای 44 سال گذشته را در دهه فجر برای مردم و به خصوص دانش‌آموزان تشریح و تبیین کنیم و شناساندن ظرفیت های انقلاب را به نسل جوان در اولویت قرار دهیم. بر این اساس، تدابیری جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم در دستور کار است.

زیباسازی محیطی، افتتاحیه برنامه های ورزشی، برگزاری برنامه کوهنوردی، برگزاری ایستگاه صلواتی در حیاط اداره آموزش و پرورش منطقه، پخش موسیقی دهه فجر، افتتاحیه ساختمان خیرساز مدرسه رازی، افتتاحیه نمایشگاهی از قومیت های مختلف ایران، دعوت از تشکل های دانش آموزی جهت اجرای برنامه و پذیرایی در اداره، دیدار با خانواده شهدا، نواختن زنگ انقلاب و شرکت در مراسم 12 بهمن در حرم امام خمینی (ره)، هماهنگی همکاران جهت زیارت قبور شهدای گمنام کوهسار، پیگیری به منظور برگزاری اردوی راهیان نور و ... برخی از مصوبات این نشست بود.

لازم به ذکر است در این جلسه شرح وظایف هر یک از اعضای شورا تعریف و به وی ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار