گرمای آموزش زیر کرسی

بیرجند (پانا) - معلمی با سابقه در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند،کلاس درس را به زیر کرسی برد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
گرمای آموزش زیر کرسی

در هفته گذشته با کاهش دمای هوا و آغاز یخبندان، فشار گاز هم دچار نواساتی شد،این نوسانات کارگروه انرژی استان را به این فکر انداخت تا با اعلام تعطیلی برخی از شغل ها این مسئله را مدیریت کند و تنها بخش خانگی، مشترک گاز استان شدند.

فعالیت بسیاری از اصناف خراسان جنوبی ، واحدهای تولیدی،ادارات و حتی مدارس با تعطیلی مواجه شد،با این تعطیلی فعالیت مجازی مدارس شهرها و روستاهای استان هم دوباره از سر گرفته شد.

دانش آموزان در شهرها با امکانات موجود و گوشی های هوشمند با فعالیت مجازی درس ها را پیگیری می کردند اما در برخی از نقاط روستایی استان ما، به دلیل نبود آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت برخی دانش آموزان از درس عقب ماندند .

حالا معلمی با ۲۹ سال سابقه تدریس در روستای فریزمرغ شهرستان بیرجند زیر کرسی به ارائه دانش پرداخته و علاوه بر انجام وظیفه ،مدیریت مصرف گاز را به دانش آموزان آموزش داد.

فرهاد بشیریان،این معلم با سابقه در گفتگو با دانش آموز خبرنگار ما گفت: در این روستا به علت عدم دسترسی دانش آموزان به اینترنت و شبکه شاد،امکان تشکیل کلاس درس در بستر اینترنت وجود نداشت .

وی افزود: با تشکیل کلاس درس در زیر کرسی نه تنها به مصوبات کارگروه انرژی برای رعایت الگوی مصرف عمل شد بلکه دانش آموزان نحوه عملی صرفه جویی را دیدند و حس کردند.

این معلم با سابقه ادامه داد: این طریقه آموزش سبب شادابی و سر حالی دانش آموزان نیز می شود

خبرنگار - جهانگیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار