قطع اینترنت نقطه‌ای در زمان برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مشهد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش دانشگاه فردوسی گفت اینترنت‌های تلفن همراه به‌صورت نقطه‌ای و در ساعات برگزاری آزمون قطع خواهد شد و دستگاه‌هایی برای بررسی ابزار تقلب تعبیه شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
قطع اینترنت نقطه‌ای در زمان برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مجید سالاری، مدیر آموزش دانشگاه فردوسی گفت: مرحله اول آزمون سراسری روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری (۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱) با رقابت ۷۴ هزار و ۸۱۷ داوطلب در ۲۷ شهرستان و ۳۶ حوزه برگزاری آزمون در خراسان رضوی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مشهد، تعداد داوطلبان ۳۵ هزار و ۴۰۹ نفر اعلام شده است که در ۷ حوزه امتحانی دانشگاه‌های فردوسی، خیام، امام رضا‌(ع)، سجاد، علوم پزشکی، شهید منتظری و جهاد دانشگاهی برپا می‌شود که از تعداد یاد‌شده، ۲۳ هزار و ۲۰۸ داوطلب در دانشگاه فردوسی آزمون خواهند داد.

وی بیان کرد: امسال تعداد ۴۴ هزار و ۱۸۲ نفر از داوطلبان را بانوان و ۳۰ هزار و ۶۳۵ نفر را نیز آقایان تشکیل می‌دهند. در مشهد ۲۱ هزار و ۴۱۰ نفر داوطلب خانم و ۲۲ هزار و ۷۷۲ نفر نیز آقا هستند که در حوزه‌های هفت‌گانه به رقابت خواهند پرداخت.

سالاری در پایان گفت: در جلسه اخیر با مسئولان حفاظت آزمون در استانداری خراسان رضوی اعلام شد اینترنت‌های تلفن همراه به‌صورت نقطه‌ای و در ساعات برگزاری آزمون قطع خواهد شد و دستگاه‌هایی برای بررسی ابزار تقلب تعبیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار