معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان؛

اجرای طرح شهید همت در سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت طرح شهید همت در مناطق و شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح شهید همت در سیستان وبلوچستان

رسول صفرزایی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان به پانا گفت: به منظور توانمندسازی و ارتقای صلاحیت حرفه ای معلمان دوره ابتدایی، طرح شهید همت در مناطق و شهرستان‌های استان در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح از ابتدای تیرماه و با اعزام ۸ نفر از معلمان استان به دوره های ویژه در مشهد و قم آغاز شده و این عزیزان پس از فراگیری آموزش های لازم به عنوان مدرسین دوره در استان فعالیت خواهند کرد.

رسول صفرزایی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای این طرح تعداد۳۰۱ نفر از مدرسین میانی از ۳۱ منطقه و شهرستان استان طی هفته گذشته در زاهدان گرد هم آمدند تا با فراگیری آموزش های لازم، روند اجرایی این طرح را سرعت ببخشند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تشکیل حلقه های ۱۰ تا ۲۰ نفره در مناطق و شهرستان ها به منظور بهره گیری از این آموزش ها، گفت: با اعزام مدرسین میانی به مناطق و شهرستان های استان و تشکیل حلقه های آموزشی در هر منطقه بالغ بر ۵۲۸۰ معلم دوره ابتدایی استان در این طرح آموزش خواهند دید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید همت دروس فارسی پایه های اول_دوم و سوم، ریاضی پایه های چهارم و پنجم، هدیه های آسمانی، علوم و شایستگی های دیجیتال را در برخواهد گرفت و دوره آموزشی درس قرآن نیز در هفته های آینده برگزار خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار