20 گروه عملیاتی شرکت گاز وارد خراسان جنوبی شد

بیرجند(پانا) - مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت ۲۰ گروه نیروهای تخصصی شرکت گاز از استان‌های همجوار شامل ۱۰ گروه تعمیراتی و بهره‌برداری از کرمان و ۱۰ گروه از یزد وارد این استان شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
20 گروه عملیاتی شرکت گاز  وارد خراسان جنوبی شد

رحمان محمودی اظهار کرد: از این ۲۰ گروه تخصصی، ۶ گروه در شهرستان طبس، چهار گروه در شهرستان بشرویه و ۱۰گروه دیگر در شهرستان‌های فردوس و سرایان برای کمک به مجموعه گاز استان برای تعمیرات و وصل ایمن گاز مستقر شده‌اند.
وی گفت: همچنین ۴۰ نفر از نیروهای بسیج در زمینه امداد گاز آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند اما در حال حاضر اولویت استفاده از نیروهای تخصصی شرکت گاز استان و استان‌های معین است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر فشار شبکه گاز استان حداقل اما پایدار است، تصریح کرد: به هیچ وجه شبکه‌های گاز را قطع نمی‌کنیم لذا اگر قطع گاز در جایی رخ می‌دهد به خاطر افت فشار است. وی افزود: با توجه به اینکه قطعی گاز در برخی مناطق استان به صورت موردی گزارش شده لذا مردم با ۱۹۴ (امداد گاز) تماس بگیرند و پس از تماس مردم با سامانه، نیروهای امدادی شرکت گاز بلافاصله مراجعه کرده و گاز را وصل می‌کنند.
محمودی از کاهش پنج درصدی مصرف گاز استان در ۲۴ ساعت گذشته نیز خبر داد و گفت: چهار میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب گاز در شبانه‌روز گذشته مصرف شده است و با وجود این کاهش مصرف باز هم با افت شبکه‌های گاز در استان مواجه هستیم. وی با اشاره به ادامه برودت هوا گفت: انتظار داریم مردم همچنان همراهی‌های لازم را در مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه گاز داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار