بازگشت دانش آموز رزمی کار موفق خراسان جنوبی به اوج

بیرجند (پانا) - نوجوانی را روی تاتامی تکواندو آغاز می کند. روزهای شیرین و هیجان انگیزی که آینده را هم در قلب و حافظه خود ثبت کرده بود تا روزی دوباره او را بخواند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت  دانش آموز رزمی کار موفق خراسان جنوبی به اوج

فاطمه قاسمی، نوجوان 15 ساله و تکواندوکای موفق استان در گفتگو با پانا از روزی می گوید که تکواندو را آغاز کرد. « از سال ۱۳۹۶ وارد ورزش تکواندو شدم و چند سالی در این ورزش فعالیت کردم. با این روزش ارتباط خوبی برقرار کردم و توانستم مراحل را به خوبی طی کنم.»
مدتی بعد به دلایلی مشغول دیگر فعالیت ها می شود و قبل از اینکه استعداد طلایی اش در این رشته شکوفا شود، ترک تاتامی می کند. اما طولی نمی کشد که نیروی نهفته درونش او را به میدان موفقیت بازمی گرداند. فاطمه می گوید: « مدتی از این ورزش دور شدم . این تصمیم در روحیه ام تأثیر بدی گذاشت، همیشه ناراحت بودم از اینکه تکواندو را کنار گذاشته بودم حس خوبی نداشتم. دائم به بازگشت فکر و خود را در حال یادگیری و تمرین تجسم می کردم.
این علاقه تکواندوکار جوان استان را دوباره به سالن برمی گرداند اما با تفاوتی قابل توجه نسبت به روزهای شروع! خودش می گوید: امسال دوباره و با انگیزه دوچندان به تکواندو بازگشتم .این انگیزه و روحیه قوی باعث شد در مسابقات استانی موفق شدم و مدال طلا را از آن خود کنم. الگوی فاطمه قاسمی در رشته تکواندو استادش خانم صادق پور است که در دستیابی به هدفی که دارد همراه و کمک اوست.
قاسمی درباره دلایلش برای انتخاب این رشته هم توضیح می دهد: انگیزه و هدف من از رفتن به سمت ورزش تکواندو در مرحله اول نشاط و سلامتی و کسب انرژی بود به علاوه این انتخاب باعث پیشرفت تحصیلی من شد و روحیه ام در مواجه شدن با مشکلات بالا رفت و باعث شد که به بهترین نحو ممکن با آنها رو به رو شدم و تصمیمات درستی بگیرم .
او برنامه های جدی تری هم برای آینده دارد. می گوید: در مرحله بعد شرکت در مسابقات کشوری و محک زدن خودم و کسب افتخار برای سر بلندی کشور و خانواده ام را در سر دارم. او می خواهد همه دوستان و همسالانش موفقیت را تجربه کنند به همین دلیل از تجربه خودش کمک گرفته و توصیه می کند که حتما دریک رشته ورزشی که علاقه دارند شرکت کنند و وقت با ارزش خود را در فضاهای مجازی تلف نکنند. به ورزش روی بیارند تا بانشاط و انرژی شوند.
فاطمه قاسمی از خانواده اش سپاسگزار است چون همیشه در کنار او و مشوَقش بودند. تشکر از استادش فاطمه صادق پور را هم فراموش نمی کند، استادی که بهترین نحو او را راهنمایی کردند و باعث پشتکارش شده است.
او می گوید: تکواندو درس زندگی است، درس ایستادگی در برابر مشکلات است. برای مبارزه و پیروزی باید جنگید. همیشه باید به قدرت خود ایمان بیاوریم. اعتماد به نفس داشته باشیم و خود را بپذیریم که این دو رمز موفقیت است و میتوان با تکیه بر این دو پیروز و سربلند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار