دیدار معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با پدر شهید محسن حاجی حسنی کارگر /فیلم

اصفهان (پانا) - مهدی نم نبات معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به همراه بهنام محمدیان کارشناس مسئول اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفها ن با حضور در منزل شهید محسن حاجی حسنی کارگر با پدر ایشان دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان اصفهان با پدر شهید محسن حاجی حسنی کارگر /فیلم

در این دیدار که معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کارشناس مسئول قرآن عترت و نماز اداره کل، نماینده مدیران دارالقرآن استان اصفهان و نماینده کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات نواحی و مناطق حضور داشتند، در منزل پدر بزرگوار شهید تلاوت قرآن و مرثیه سرایی صورت گرفت.

در پایان هم پدر شهید برای همه خادمان قرآن، عترت و نماز آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت کردند.

محسن حاجی‌حسنی کارگر نفر اول جهان در مسابقات جهانی کشور مالزی در رشته تلاوت قرآن سال ۲۰۱۵ بود. وی قرائت قرآن را با تشویق پدر و مادر و با کمک دو برادر بزرگترش از ۳ سالگی آغاز کرد. حاجی‌حسنی روزهای چهارشنبه، اذان صبح را به صورت زنده در حرم علی بن موسی الرضا اجرا می‌کرد.

وی در سال ۱۳۸۱ برای اولین بار در مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کرد و در مقطع سنی زیر شانزده سال رتبه اول کشوری را کسب کرد.

وی در سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که در اسفند ۱۳۹۳ در تبریز برگزار شد، موفق شد پس از نماینده استان یزد، حسن دانش، مقام دوم را به دست آورد. نزدیک به سه ماه بعد، به عنوان نماینده ایران در پنجاه و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی نیز با تلاوتی شایسته، موفق به احراز رتبه نخست شد.

محسن حسنی کارگر در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۴ در فاجعه منا به شهادت رسید.

حاجی‌حسنی در حرم علی بن موسی الرضا تلاوت‌هایی اجرا کرده بود که پس از شهادتش پیکر وی در صحن جمهوری اسلامی -بهشت ثامن ۳ اتاق ۳۶ (بلوک ۵۲۶) - بارگاه علی بن موسی الرضا دفن شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار