محمدحاجی حسنی خبر داد:

ضبط ویژه برنامه استعدادیابی اقوام در کانون البرز اجرا شد

کرج (پانا)- ترک‌زبان‌های استان‌های مختلف در اولین قسمت استعدادیابی اقوام، توانمندی های خود درزمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی معرفی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۱۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ضبط ویژه برنامه استعدادیابی اقوام در کانون البرز اجرا شد

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون البرز، این ویژه برنامه با هدف شناسایی استعدادهای اقوام ایرانی برای پخش در شبکه نمایش خانگی و شبکه‌های اینترنتی در حال اجراست.

محمدحاجی حسنی، تهیه‌ کننده‌ این مجموعه در خصوص این برنامه‌ استعدادیابی گفت: گروه هنری و فرهنگی البرز بعد از برگزاری جشنواره های موسیقی و آداب و سنن، اقوام طی فراخوانی به منظور کشف استعداد های ناب و نهفته فرزندان غیور و با فرهنگ از اقوام متنوع ایرانی و حفظ زبان و فرهنگ و سنت و هنر قومیت های مختلف ایران اسلامی، مسابقه استعدادیابی در همه زمینه‌های هنری و ورزشی را به زبان مادری برگزار کرده است.

وی افزود: در اولین فصل این برنامه ترک زبان‌های سراسر کشور هستند که هنر و استعداد خود را به زبان مادری اجرا می کنند ترک های خطه آذربایجان، ترک های عزیز قشقایی، ترکمن‌های عزیز، زنجانی‌های متدین، همدانی‌های با تمدن و ترک‌های مقیم مرکز ایران، همه و همه در کنار هم و به زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران فرهنگ اصیل ترکی ایرانی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

این تهیه کننده ادامه داد: تمام این عزیزان ترک زبان قبلا از طریق ثبت نام در سامانه Www.turktalent.ir به معرفی خود پرداخته اند.

حاجی حسنی در پایان گفت: این فصل مسابقات با اجرای هنرمند محبوب آذربایجان بابک نهرین و با داوری هنرمندان مطرح ترک زبان تولید می شود و از شبکه‌های اینترنتی و شبکه خانگی در ۳۰ قسمت پخش خواهد شد، دعوت و گفتگو با چهره های مطرح و موفق ترک زبان در این برنامه، اجرای قطعات موسیقی ترکی و استند آپ کمدی و نمایش از آیتم‌های دیگر این برنامه است که ضبط آن در سالن آفرینش اداره‌کل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار