ناظمی: بازیکنان را کامل در اختیار نداریم

تهران (پانا) - مدیر تیم فوتبال جوانان با اشاره به اینکه برای حضور بازیکنان در اردوهای تیم جوانان نیازمند همکاری باشگاه‌ها خواهیم بود گفت تیم جوانان برای دو دیدار دوستانه بیست و هفتم دی‌ماه راهی اردن خواهد شد که در این شرایط مهم‌ترین دغدغه تیم در اختیار نبودن تمامی بازیکنان است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ناظمی: بازیکنان را کامل در اختیار نداریم

به گزارش ایرنا، افشین ناظمی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال جوانان ایران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اردویی را از قبل پیش‌بینی و از تاریخ بیست‌وسوم دی ماه شروع کردیم. قرار است بیست‌وهفتم دی برای برگزاری دو دیدار دوستانه راهی اردن شویم و هم اینک هنوز بازیکنان را کامل در اختیار نداریم. یکسری از باشگاه‌ها بازیکنان‌شان را نداده‌اند و با رایزنی میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون قرار است به ما اضافه شوند. یکسری نیز از بیست‌ونهم دی‌ماه اضافه می‌شوند. پس از اینکه به ایران بازگشتیم چند روزی استراحت می‌کنیم و خودمان را برای اردوی پایانی و حضور در ازبکستان آماده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال چه زمانی قرار است باشگاه‌ها با تیم‌های ملی همکاری کنند، گفت: طبق هماهنگی‌ها بازیکنان تیم هوادار فردا (یکشنبه) به جمع ما اضافه شوند. از تیم فجر۲ بازیکن به تیم دعوت شدند که یک بازیکن حضور دارد و دیگری هنوز به تیم اضافه نشده است. با باشگاه فولاد خوزستان نیز هماهنگی صورت گرفت تا بازیکنش را در اختیار تیم قرار دهد. امیدوارم باشگاه‌ها تعامل داشته باشند چون بحث ملی است و خودمان را برای بازی‌های مقدماتی آماده می‌کنیم و می‌خواهیم مجوز جهانی شدن را بگیریم. از سرمربیان تیم‌ها می‌خواهیم همکاری کنند تا شرمنده مردم نشویم.

مدیر تیم فوتبال جوانان ایران به برگزاری بازی‌های تدارکاتی اشاره کرد و افزود: ابتدا برای برگزاری دو بازی راهی اردن و سپس راهی ترکیه خواهیم شد. در ترکیه سه دیدار تدارکاتی پیش‌بینی شده است تا حداقل شبیه‌سازی کرده باشیم. پس از این اردو، دیگر اردویی نخواهیم داشت. همانطور که گفتم ۲۷ دی‌ماه به اردن می‌رویم و پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی به ترکیه سفر می‌کنیم و تا ۱۴ بهمن ماه آنجا خواهیم بود. هنوز نام حریفان مشخص نشده است و تا ۴ روز دیگر نام آنان مشخص می‌شود.

ناظمی به رویکرد فدراسیون فوتبال در خصوص همکاری با تیم جوانان گفت: از حمایت مهدی تاج، هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی تشکر کنم که برنامه‌هایی که پیش بینی شده را برای تیم اجرا کردند. در حال حاضر دغدغه بازیکن داریم و دغدغه اجرایی شدن برنامه‌ها را نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار