کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با پانا تاکید کرد:

ضرورت پشتیبانی مالی و تشویقی از ابتکارات دانش‌‌آموزان

سیاست‌گذاران کشور برای ابتکارات دانش‌‌آموزان جایگاه تعریف کنند

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت دانش‌آموزان ابتکارات بسیاری دارند، شایسته است که سیاست‌گذاران کشور برای آن‌‌ها جایگاه تعریف کنند در غیر این صورت، این افراد در آینده کم رونق خواهند شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پشتیبانی مالی و تشویقی از ابتکارات دانش‌‌آموزان

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص بودجه آموزش و پرورش اظهار کرد: «وزارت آموزش و پرورش متشکل از دو بال «آموزش» و «پرورش» است؛ اگر هر یک از این بال‌ها، از حرکت باز بایستد، حرکت آغاز نمی‌شود.»

وی افزود: «هم در حوزه داخلی و هم در‌ حوزه پشتیبانی از آموزش و پرورش دچار مشکل هستیم.»

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: «تاکنون بودجه شیر مدارس که یکی از موضوعات مهم برای سلامت دانش‌آموزان است، پرداخت نشده است. سرانه واحدهای آموزشی بسیار اندک پرداخت شده است. ردیف بودجه‌‌های فعالیت‌های پرورشی پرداخت نشده است. بودجه سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه و بسیج دانش‌‌آموزی پرداخت نشده است. همه این مسائل بر فعالیت‌ها تاثیرگذار خواهد بود و موجب می‌شود که کار به کندی پیش رود.»

وی بیان کرد: «دانش‌آموزان ابتکارات بسیاری دارند، شایسته است که سیاست‌گذاران کشور برای آنها جایگاه تعریف کنند در غیر این صورت، این افراد در آینده کم رونق خواهند شد. باید پشتیبانی مالی و تشویقی برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار