فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نور:

کشف ۱۵۰۰ گرم مواد مخدر در طرح امنیت محله محورفاتح در نور

نور (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نور از دستگیری ۱۴ نفر از عاملان افیونی و مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب در طرح امنیت محله محور فاتح در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۱۵۰۰ گرم مواد مخدر در طرح امنیت محله محورفاتح در نور

سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح امنیت سازی نقاط آلوده و مقابله با مواد مخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح امنیت محله محور در حوزه استحفاظی شهرستان نور به اجرا در آمد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نور افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگی قضایی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری دو سارق و متهم متواری تحت تعقیب مراجع قضایی ۱۵۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری یک نفر عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف دو قبضه سلاح های غیر مجاز از دو نفراز متهمان و کشف ۲ تن چوب قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری سه نفر متهم در این رابطه وبازداشت ۶ متهم تحت تعقیب در این خصوص شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس اظهار کرد: همکاری با پلیس تماس با سامانه ۱۱۰ بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم وقانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار