مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفت‌و‌گو با پانا :

خبرنگاران پانا سرمایه‌های دستگاه تعلیم و تربیت هستند

نور(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در حاشیه دیدار مردمی که در شهرستان نور برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار پانا، دانش آموزان فعال در خبرگزاری‌ پانا را سرمایه های دستگاه تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران پانا سرمایه‌های دستگاه تعلیم و تربیت هستند

حسین کمالی با اشاره به سیاست های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت گفت: خبرگزاری دانش آموزی پانا یکی از بهترین سرمایه های آموزش و پرورش برای اطلاع رسانی است و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت بزرگ نهایت استفاده را ببریم.

وی با قدردانی از خبرنگاران فعال پانا افزود: دانش آموزان در انعکاس طرح‌ها و برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش و برنامه های مدارس تمام توان و همت خویش را به کار بدهند و ما از مسئولین شهرستان و مدارس خواستار این هستیم که زمینه را برای این امر مهم فراهم کنند.

کمالی در ادامه بیان کرد: ما از شما خبرنگار پانا شهرستان انتظار این را داریم که جذب کنید دانش آموزان را به سازمان ها و تشکل های دانش آموزی و در کنار مسئولین آموزش و پرورش باشید .

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران اظهار کرد: مشکل اساسی نهاد تعلیم و تربیت در فعال نبودن برخی تشکل ها در شهرستان و مناطق استان خود ما مسئولین هستیم، چرا که مدیران اداره آموزش و پرورش همچنین مدیران مدارس، فرهنگیان عزیز در انعکاس و جذب دانش آموزان در تشکلات دانش آموزی ضعیف عمل می‌کنیم که امیدواریم با کمک های شما دانش آموزان پویا این موانع و مشکلات بر طرف بشوند.

دانش آموز خبرنگار: زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار