مدیر آموزش و پرورش کلات:

روز مادر فرصتی مناسب برای انعکاس نقش چشمگیر زنان در جامعه است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش کلات عنوان کرد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصتی مناسب برای انعکاس نقش چشمگیر زنان در جامعه است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
روز مادر فرصتی مناسب برای انعکاس نقش چشمگیر زنان در جامعه است

جلسه کمیته توسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات با دستور کار برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های بزرگداشت هفته زن و مقام مادر و جشن بانوان فاطمی، بررسی کنکور سراسری دی ماه ۱۴۰۱، ارزیابی عملکرد شش ماهه مدیران مدارس با حضور رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان، معاونین، اعضای جلسه، مشاوران امور جوانان و زنان و مسئولین حوزه های بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان برگزار شد.

پروانه در ابتدای این جلسه گفت: هفته بزرگداشت مقام زن و مادر فرصتی مناسب برای انعکاس دستاوردهای ارزنده بانوان فرهنگی در زمینه های مختلف و نقش چشمگیر آنان در اجتماع است.

وی با اشاره به اهمیت نقش زن در جامعه افزود: در‌ حکومت اسلامی بویژه در نظام جمهوری اسلامی ایران توجه خاصی به جایگاه والای زنان، نقش و کرامت انسانی آنان شده است. زنان به عنوان نیمی از جامعه توانسته اند در کنار مردان تأثیرات بسزایی در تربیت نیروهای انسانی توانمند و شایسته و فرزندان صالح داشته باشند.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان سپس در ادامه به دستور‌ کار کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: امیدواریم همچون سنوات گذشته این ماراتن بزرگ علمی نیز برگزار شود و بدون هیچ مشکل و دغدغه ای به سرانجام برسد و همکاران تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی آرام برای داوطلبان به کار بگیرند.

این‌ مقام مسئول سپس افزود: ارزیابی عملکرد مدیران مدارس یکی از مهمترین کارهایی است که باید صورت بگیرد، در این ارزیابی ها باید اقدامات، خلاقیت ها و کارهای ویژه و فاخر، همکاری های صورت گرفته با حوزه ستادی و ... مد نظر قرار بگیرد و پس از پایان روند ارزیابی از مدیران برتر تجلیل خواهد شد و لازم است مدیران محترم آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

جهاد تبیین، تکریم ارباب رجوع، ایجاد ارتباط صمیمی با انجمن اولیا و مربیان، نظارت بر روند امتحانات، شروع کلاس های درس بلافاصله پس از پایان امتحانات، ابلاغ همکاران و...از سایر موصوعاتی بود که در این جلسه پیرامون آن بحث و گفتگو انجام شد.

در ادامه جلسه هر یک از مدعوین به بیان نظرات و دیدگاه های خود در راستای دستور کارهای مذکور پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار