خوشبخت:

هدف از طرح سنجش انجام مداخله‌ای به‌هنگام است

تبریز (پانا) - رئیس آموزش و پرورش استثنائی آذربایجان شرقی هدف از طرح سنجش را انجام مداخله‌ای به‌هنگام عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از طرح سنجش انجام مداخله‌ای به‌هنگام است

مریم خوشبخت در جلسه هماهنگی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی نوآموزان گفت: برنامه سنجش کودکان بدو ورود به مدرسه از تیر ماه شروع شده و تا مهر ماه هم ادامه داشته و لذا این روند امسال به خاطر اینکه دانش آموزان در ارتباط با ثبت نام دچار مشکل نشوند تغییر پیدا کرده و قرار است تا در طول سال این روند انجام بگیرد و لذا از اول بهمن مال انجام این کار آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از این کار این است که ثبت نام دانش آموزان به موقع انجام بگیرد و هدف مهم تر این است که مداخله ای به هنگام انجام بگیرد یعنی روند سنجش دانش آموزانی که دچار مشکل هایی شده بتوانند در یک بازه زمانی با مداخله ای به هنگام این مشکل ها حل شود.

خوشبخت اظهار کرد: در سال های گذشته طرح سنجش در پایگاه های مدرسه ای انجام می گرفت اما امسال این طرح در مراکز مشکلات ویژه یادگیری شروع شده و در طول سال به فعالیت خود ادامه خواهد یافت و لذا از بابت تجهیزات هیچ مشکلی به وجود نیامده و همه ی تجهیزات در حال آماده سازی است.

وی در رابطه با مبلغ پرداختی هر دانش آموز برای سنجش افزود: مبلغ هزینه هر دانش آموز برای سنجش ۶۰ هزار تومان است که این مبلغ امسال از طریق درگاه های اینترنتی انجام خواهد گرفت.

رئیس آموزش و پرورش استثنائی استان در پایان خاطرنشان کرد: طرح جهش تحصیلی در اردیبهشت و خرداد ما نیز انجام خواهد گرفت.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار