مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شهدا، کهکشان‌های حقیقت وروشنی هستند

دشتستان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شهدا، کهکشان‌های حقیقت وروشنی و هدایتگر جامعه برای عبور امن از فتنه‌ها هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شهدا، کهکشان‌های حقیقت وروشنی هستند

علی موحدی در آیین استقبال از پیکر شهید گمنام در دبیرستان رضوان برازجان با ادای احترام به مقام بلند مادران شهید اظهار کرد: مادران شهدا با ایثارگری، فرزندان خود را فدای اسلام، انقلاب و مردم کردند و تعداد زیادی از آنها در حالی آرزوی دیدن فرزند یا پیکر او را داشتند، به دیار معبود شتافتند.

وی افزود: در حالی که انگلیس و فرانسه با ارسال موشک، آلمان با مواد شیمیایی و آمریکا با حمایت‌های اطلاعاتی، امنیتی و سیاسی، رژیم بعث را در جنگ هشت ساله، یاری همه جانبه می‌کردند، امروز به دروغ مدعی حقوق بشر شده‌اند.

موحدی تاکید کرد: این شهید گمنام که در محضر ایشان قرار داریم، یکی از سیصد هزار سند جنایت کشورهای غربی است.

وی یادآور شد: اگر چه جنگ نظامی در سال 67 خاتمه یافت اما جنگ نرم، فرهنگی و ترکیبی با هدف آسیب زدن به مبانی اعتقادی نسل جوان و نوجوان ادامه دارد.

وی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تبدیل ضد ارزش‌ها به ارزش و ارزش‌هایی همچون حجاب، عفاف و پاکدامنی به ضد ارزش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همه ما موظف هستیم تا با حضور در خط مقدم این جنگ، از آرمان‌های اسلامی و انقلابی، دفاع و حراست کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: درس خواندن، گام گذشتن در مسیر مقام معظم رهبری و فریب نخوردن از شعارهای رنگین دشمن، مهمترین خواسته‌های شهدا از دانش‌آموزان است.

وی در پایان با یادآوری سالروز جدایی بحرین از ایران در دوران پهلوی گفت: در دوره انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی(ره) و مقام رهبری، حتی یک وجب خاک از وطن جدا نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار