استاندار مازندران در گفت و گو پانا:

بیشترین مشکلات مردم درحوزه های اشتغال، تسهیلات است

نور(پانا)- استاندارمازندران درحاشیه دیدارمردمی درشهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار پانا اکثرمشکلات شهرستان های استان را اشتغال، تسهیلات و طرح های هادی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین مشکلات مردم درحوزه های اشتغال، تسهیلات است

سید محمود حسینی پور استاندارمازندران در مصاحبه با پانا گفت : بیشترین مشکلات مردم شهرستان در مبحث اشتغال ، وام ،تسهیلات، تغییر کاربری های روستایی و طرح هادی بوده که تمام این موانع بین اکثر شهرستان ها مشترک است.

استاندار مازندران اظهار داشت : برای اشتغال مردم این منطقه دو اقدام با ظرفیت ۲۰۰۰ نفر در حوزه های ایران خودرو و سایپا طراحی شده است، امیدواریم در ایام الله ۲۲ بهمن این پروژه ها به بهره برداری برسد.

محمود حسینی پور بیان کرد: از دیگر طرح های در دست اقدام پویا سازی اقتصاد روستا ها است، با وجود پتانسیل بالا در حوزه گردشگری ، کشاورزی و دام‌پروری در شهرستان، که خود به تنهایی موجب اشتغال و تسهیلاتی برای مردم خون گرم شهرستان خواهد بود.

وی در ادامه گفت : ارتباط مردم و مسئولین هرچقدر به هم نزدیکتر باشد موجب رفع موانع و مشکلات مردم و دغدغه ها خواهد شد که ما جز سیاست های قطعی خود قرار دادیم که از شما خبرنگاران خواستاریم که آمار دقیق حل مشکلات در این دیدار ها را انعکاس دهید.

حسینی پور در آخر اضافه کرد: ما از مسئولین شهرستان خواستاریم که پیگیر مشکلات مردم باشند تا در این دیدار ها ما بیشتر بتوانیم به حل مشکلات سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی شهرستان و استان بپردازیم و گوش شنوایی برای طرح های مردم در زمینه پیشرفت شهرستان و استان باشیم .

خبرنگار پانا : زهرا امینی فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار