استاندار مازندران:

مازندران بازارهای روسیه، چین و هند را هدف قرار داده است

ساری (پانا) - استاندار مازندران گفت امروز اقتصاد مازندران بازار سه کشور روسیه، چین و هند را مورد هدف قرار داده است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مازندران بازارهای روسیه، چین و هند را هدف قرار داده است

سید محمود حسینی‌پور در جلسه شورای اداری استان که با حضور اعضا، معاونین استاندار و رئیس شورای اداری مازندران برگزار شد با عنوان این که امروز مردم نسبت به هجمه بعضی فریب خوردگان نگران و ناراحت هستند، اظهار کرد: اگر چه مردم همواره با ایستادگی، دشمنان را شرمنده کردند، این بار نیز این فریب خوردگان شرمنده می شوند؛ اگرچه دشمنان هرگز آرام نمی نشینند، ولی این که در مصاف با حربه های دشمنان چه کنیم، بسیار مهم است.

استاندار مازندران بیان کرد: امروز دشمن دیده است که ایران الگوی مدیریت تحریم را به کشورهای دیگر دیکته کرده است.

رئیس شورای اداری مازندران گفت: سرویس های اطلاعاتی، همه شگردها و روش ها را علیه ایران به کار گرفته اند و توطئه های آنان خنثی شد.

مقام عالی دولت در استان مازندران با بیان اینکه دشمنان امنیت کشور را هدف گرفتند، اما موفق نشدند، گفت: تمام سرویس های اطلاعاتی را بکار گرفتند، اما خنثی شدند. امروز علاوه بر اینکه امنیت مردم و کشور را صیانت می کنیم، باید بدانیم که ناآرامی‌های اخیر نیز پیچیده‌ترین روش‌ها بوده است که خنثی شد.

استاندار مازندران بیان کرد: سرویس اطلاعاتی دشمن با تمام قدرت علیه نظام جمهوری اسلامی ورود پیدا کرده است، اما با درایت رهبر معظم انقلاب هژمونی ضد انقلاب و دشمنان برهم خورده است.

سید محمود حسینی‌پور افزود: ایران با استراتژی ایستادگی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند تمام حربه های دشمنان را خنثی کرده است. قرار دادن دانش آموزان به عنوان جوانان و نوجوانان مقابل نظام، خبیثانه ترین کار دشمنان است.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: دشمنان در سال های کرونا از فضای مجازی بیشترین بهره برداری را در رسیدن به اهداف خود داشت، به طوری که در ناآرامی‌های اخیر حتی در فضای بازی مجازی، بچه ها را تحریک کردند. بدانید اگر تاکنون صبر و تحمل کردیم فقط به خاطر جدا شدن صف مردم از فریب‌خوردگان بوده است.

استاندار و رئیس شورای اداری مازندران تاکید کرد: مدیران و مسئولان بدانید ما غفلت داشتیم و امروز هر مسئولی در حوزه ماموریتش باید درست کار کند، امروز جنگ همه جانبه علیه ایران است. پس همه وظیفه داریم برای حفظ نظام و خدمت رسانی به مردم سنگ تمام بگذاریم.

استاندار مازندران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مثل شیر مقابل دشمنان ایستاده است.

این مقام عالی یادآور شد: شدیدترین حملات را علیه نظام کردند، همه مسئولان در شرایط تحریم دشمن، وظیفه مهمی برای خدمت به مردم داریم. هر مدیری در حوزه مدیریتی باید به خدمات مطلوب به مردم ابتکار عمل نشان دهد. عمده جوانان به خصوص دانشجویان ما دلداده انقلاب، رهبری و اسلام هستند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: در طول یک سال کارهای بزرگی رخ داده است، امروز اقتصاد مازندران بازار سه کشور روسیه، چین و هند را مورد هدف قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار