فرماندار ویژه شهرری:

معرفت و شناخت، لازمه حفظ فرهنگ شهادت است

شهرری (پانا)- فرماندار ویژه شهرری، حفظ فرهنگ شهادت را در گرو پیش گرفتن معرفت و شناخت دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
معرفت و شناخت، لازمه حفظ فرهنگ شهادت است

حمید زمانی، فرماندار ویژه شهرری در حاشیه مراسم آیین بدرقه و تدفین شهید گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: اگر جنگ تحمیلی ایران و عراق رخ نمی‌داد نمی‌توانستیم ثابت کنیم که یاران امام حسین(ع) به چه اندازه به امام و میهن خود وفادار بودند، که حتی جان خود را فدای میهن کردند.

وی در ادامه اذعان کرد: هشت سال دفاع مقدس، تابلویی از ایثار‌‌گری و درس‌های عمیق عاشورا و ایام محرم است که با پیروی از اهل‌بیت(ع)، خداوند متعال پاداش آن را به شهیدان والامقام داده است، شهیدانی که حتی یک وجب از خاک ایران را به دست دشمن ندادند.

زمانی با بیان ضرورت نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت افزود: باید فرهنگ شهادت را در میان نوجوانان ترویج دهیم و سبک و سیره شهدا که اغلب نوجوان بودند را به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: شهدا با عمل و جان خود که با ارزش‌ترین دارایی هر انسان است، الگوی تمامی انسان‌ها شدند و ثابت کردند که مدافع خوبی‌ها هستند.

فرماندار ویژه شهرری در پایان، امانت‌داری را وظیفه همگان دانست و عنوان کرد: ما انسان‌ها امانت‌داران خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و تا آخرین لحظه پای خون شهدا می‌ایستیم و با استقامت راهشان را ادامه می‌دهیم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار