مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

شهادت‌ پاداش خدمات صادقانه شهید‌سلیمانی بود

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت شهادت، به‌عنوان عالی‌ترین جلوه وصال با خداوند، پاداش خدمات صادقانه شهید سلیمانی بود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شهادت‌ پاداش خدمات صادقانه شهید‌سلیمانی بود

علی موحدی در نشست با فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان که به مناسبت سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: شهادت به عنوان عالی‌ترین جلوه وصال با خداوند، پاداش یک عمر خدمات و تلاش‌های صادقانه ، راهبردی و موثر حاج قاسم در پیشبرد جبهه حق و خط مقاومت بود.

وی افزود: برگزاری مراسم سومین سالروز شهادت شهید سلیمانی در کشورهای مختلف به صورت مردمی، نشانه‌ای از نقش این ابرمرد در تحولات منطقه برای برقراری صلح، عدالت و دوستی و امنیت و نفوذ در قلوب امت‌ها است.

موحدی با بیان اینکه همه کشورها، مدیون شهید سلیمانی هستند، تاکید کرد: اگر دانش عمیق راهبرد نظامی، شجاعت و اخلاص شهید سلیمانی در مبارزه با داعش نبود، بی‌تردید نقشه خاورمیانه تغییر می‌کرد و همه دنیا تحت تاثیر قرار می‌گرفت.

وی استمرار مشی شهید سلیمانی را رسالت همه مردم دانست و ادامه داد: سپاه پاسداران با حرکت در خط ولایت مطلقه فقیه، بیشترین نقش را در گسترش و ترویج این مکتب انقلابی و ضداستعماری دارد.

موحدی با ببان اینکه در بهترین شرایط تعامل بین دستگاه تعلیم و تربیت و سپاه پاسداران قرار داریم، تصریح کرد: آموزش و پرورش و مدارس برای اجرای برنامه‌های مشترک تربیتی با سپاه پاسداران در راستای تربیت نسلی در تراز انقلاب ، آمادگی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: اردوی راهیان نور با همکاری سپاه امام صادق(ع) در مرحله اول و با اعزام ۳ هزار دانش‌آموز پسر برگزار شده است و درصورت تامین اعتبار ، مرحله دوم با اعزام دانش‌آموزان دختر اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری دوره دانش افزایی ۴۰۰ فرهنگی بسیجی در مشهد مقدس و اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های مشترکی است که تاکنون اجرا شده است.

گفتنی است در پایان این نشست، قاب عکس دیدار رهبر معظم انقلاب با سرتیپ پاسدار علی رزمجو به مناسبت دستگیری ۱۰ تفنگدار آمریکایی در جزیره فارسی به عنوان یک هدیه معنوی ماندگار به رسم یادبود به فرمانده سپاه امام صادق(ع) تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار