«دنیای بی‌نگین سلیمانی» در هفته‌نامه جامعه آگاه

تهران (پانا) - پنجمین شماره هفته‌نامه «جامعه آگاه» با صفحات ویژه سومین سالروز شهادت سردار سلیمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
«دنیای بی‌نگین سلیمانی» در هفته‌نامه جامعه آگاه

هفته نامه جامعه آگاه شش صفحه از شماره پنجم خود را به مطالبی درباره سردار دل‌ها اختصاص داده و تیتر اصلی «دنیای بی‌نگین سلیمانی» را برای صفحه جلد برگزیده است.

از جمله تیترها و عناوین صفحات داخلی این هفته‌نامه می‌توان به «حاج‌قاسمِ همه» و «همان دخترِ کم‌حجاب...» اشاره داشت که به تحلیل محبوبیت شهید سلیمانی در میان عموم مردم ایران از جمله زنان و دختران پرداخته است.

«خیال تخت سلیمانی» از دیگر عناوین جامعه آگاه در شماره جدید است که به بررسی ابعاد شخصیت کم‌نظیر حاج‌قاسم از جمله راز و نیاز و ارتباط صمیمانه با پروردگار، ولایت‌مداری، مردم‌دوستی و... اختصاص دارد.

از دیگر عناوین قابل توجه این هفته‌نامه می‌توان به تیتر «آمریکا اشتباه زد!» اشاره کرد که در آن به پشیمانی عمیق آمریکایی‌ها از ترور سردار سلیمانی پرداخته و تاکید شده است که آنها به خاطر بزرگترین اشتباه تاریخی، به شدت از دست خودشان عصبانی هستند.

همچنین تیترهای «در تعقیب ترامپ»، «سردار دلها؛ سفیر بی‌سروصدای فرهنگ»، «هنر در خدمت سردار دل‌ها» و «حاج‌قاسم از قلعه‌قوس تا قله جهان» در صفحات ویژه هفته‌نامه جامعه آگاه برای سومین سالروز شهادت حاج‌قاسم به چشم می‌خورد.

در صفحه اقتصادی هفته‌نامه نیز گزارشی با عنوان «دستور زبان ارزی» منتشر شده که به برخی تلاش‌ها برای کنترل دستوری بازار ارز اشاره دارد. دیگر گزارش این صفحه با تیتر «خروج خط فقر از ریل» منتشر شده است.

صفحه ورزشی این هفته‌نامه نیز به بررسی انتقادات پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس از بازیکنان این دو تیم بزرگ پایتخت پرداخته است که این مطلب با عکسی از مهدی قائدی در کنار همسرش در خارج از کشور منتشر شده و تیتر سوالی «فکر بازیکنان جوان کجاست؟» را به همراه دارد.

هفته‌نامه «جامعه آگاه» به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری حدیثه سوختانلو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیک آن نیز سه‌شنبه‌ها از طریق سایت جار به طور رایگان قابل دسترس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار