امام جمعه شهرستان نیمروز:

شهید‌سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت است

نیمروز (پانا) - امام جمعه شهرستان نیمروز گفت شهید‌سلیمانی، چهره‌ بین‌المللی مقاومت است و همه‌ دلبستگان مقاومت خون‌خواه او هستند. با رفتن او، کار و راه او متوقف و بسته نخواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شهید‌سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت است

به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مراسم محوری، با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان نیمروز، مدیر سازمان دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان، معتمدین، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانش آموزان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در محل سالن شهید عارفی شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ سارانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در سخنانی به نقش، جایگاه و شخصیت حاج قاسم، خصوصا خدمات ایشان پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین اشرفیان،امام جمعه شهرستان نیمروز نیز در این مراسم در وصف شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم، نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌ شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود. او همه‌ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذراند و شهادت، پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالها بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید سلیمانی، از نگاه مقام معظم رهبری و درس‌های نهفته در آن، گفت: رهبری پنج ویژگی را به طور خلاصه برای این شهید مطرح کردند و در ادامه هشدار دادند که مراقب باشید در این زمینه تحریف صورت نگیرد. ویژگی اول ایشان «تدبیر» بود که او را اهل تدبیر، فکر، محاسبه و دقت در اندیشه دانستند. ویژگی دوم «عمل» ایشان بود که در مرحله تدبیر متوقف نمی‌ماندند و اهل اقدام بودند. ویژگی سوم «شجاعت» بود؛ میان اقدامات انواعی وجود دارد که اقدامات ایشان دارای ویژگی شجاعت بود. ویژگی چهارم «اخلاص» بود که تدبیر، عمل و شجاعت ایشان تماما همراه با اخلاص بود و ویژگی پنجم این بود که تمام این چهار عامل قبلی در حوزه «انقلاب و انقلابی‌گری» خلاصه می‌شد.

در پایان به مناسبت ایام وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادران و همسران مکرمه شهدای شهرستان نیمروز تجلیل بعمل آمد.

دانش آموز خبرنگار:نرگس پیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار