جانشین فرماندهی سپاه پاکدشت:

تبیین راه شهدا، کلید حل مشکلات است

پاکدشت (پانا) - جانشین فرماندهی سپاه در پاکدشت، تبیین راه شهدا را کلید حل مشکلات خواند‌.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تبیین راه شهدا، کلید حل مشکلات است

سرهنگ سیدمحسن حسینی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ثامن‌الحجج پاکدشت، در برنامه تشییع باشکوه شهید گمنام در اداره آموزش‌و‌ پرورش گفت : اگر مسیر شهدا را برای فرزندانمان تبیین کنیم، تحول فرزندانمان به واسطه نور شهدا را خواهیم دید. هر زمان جمهوری اسلامی در مسیر خود با مشکلی مواجه شد، این شهدا بودند که گره‌گشایی کردند؛ شهدا امامزاده‌های عشق هستند ، بسیاری از آنها را به نام و نشان می‌شناسیم اما شناخت راه شهدا و اهداف شهدا مهم‌تر است ، این‌ شعور شهادت است که در کنار شور شهادت انسان را می‌سازد.

وی ادامه داد : شهدا صراحتا اهداف خود را در وصایا و خاطراتشان گفته اند ، اگر ما این اهداف و مسیر را برای فرزندانمان تبیین نکنیم، تنها یک پوسته‌ بی‌مغز از اسلام در نسل جوان ایران می‌ماند؛ مغز اسلام همین اهداف و مسیر شهدا است ، اگر این مسیر تبیین شود خواهیم دید چه تحول شگرفی در فرزندانمان رخ می‌دهد.»

جانشین فرماندهی سپاه ثامن الحجج پاکدشت ، ضمن تاکید بر انجام‌ کار تشکیلاتی و انسجام مفاهیم تبیین و تربیت بین سه حلقه‌ مدرسه، مسجد و خانواده خاطرنشان کرد : اگر ما حواسمان به نسل امروز ایران اسلامی نباشد و کوتاهی کنیم، رسانه‌های ضد ایرانی از این غفلت ما سوء‌استفاده خواهند کرد؛ اگر حقایق را برای فرزندانمان تبیین نکنیم دشمن به آنها دروغ خواهد گفت ، اگر ما آرام بنشینیم، رسانه جای شهید و جلاد را برای فرزندانمان تغییر می‌دهد.

حسینی تاکید کرد: رسانه می‌تواند به قتلگاهی برای جوانان ما تبدیل شود ، در اتفاقات ماه‌های اخیر دیدیم جوانانی را که اعتراف کردند تحت تاثیر رسانه و فضای مجازی دست به آشوب و تهدید ارامش ملت ایران زدند.

وی در پایان افزود :« خون این شهدا پشتوانه بقای ایران اسلامی است، شور و شعور حسینی در کنار هم و تبیین اهداف و خواسته‌های شهدا، دستاویز نسل امروز ایران در برابر تمام انحرافات و تهدید‌ها است.»

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار