معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

راه و روش حاج قاسم یک مدرسه ای است که می‌توانیم از آن الگو پذیری کنیم/فیلم

اصفهاان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت راه و روش حاج قاسم یک مکتب است ، یک مدرسه است، که از ما می‌توانیم از آن چیز‌های زیادی بیاموزیم.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
راه و روش حاج قاسم  یک مدرسه ای است که می‌توانیم از آن الگو پذیری کنیم/فیلم

مراسم سومین سالگرد شهادت جانسوز سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دومین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی(ره) در تالار ادب اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: فرهنگیان در مراسم های مختلف همیشه حضور پررنگ داشته اند، چرا که انقلاب یک مکتب است، یک مدرسه است و راه و روش حاج قاسم همینطور است. در این مراسم نیز همکاران ما پرشور شرکت کرده اند که انشاءالله الگوی خوبی باشند برای دانش آموزان که در این مسیر و در این مکتب حرکت کنند.

در ادامه سید احمدرضابنی لوحی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: رمز جاودانگی حاج قاسم سلیمانی ایثار ، گذشت و فداکاری ایشان است .

وی افزود: دوست داشتن مردم ایران و همه ی مردم مظلوم دنیا بنظرم بارز ترین ویژگی شخصیت ایشان هست و انشاالله بتوانیم از این ویژگی ها درس بگیریم و بتوانیم ماهم کمی همانند ایشان باشیم.

خبرنگار: ریحانه‌ایازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار