مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

مکتب شهیدقاسم سلیمانی الگوی عملی برای نوجوانان و جوانان امروز است

اسلامشهر(پانا)- مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، مکتب شهید سلیمانی را الگوی عملی برای نوجوانان و جوانان امروز دانست که دستیابی به این مکتب در راستای گام دوم انقلاب و رسیدن به حیات طیبه با توجه به وصیت‌نامه شهید سلیمانی میسر است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهیدقاسم سلیمانی الگوی عملی برای نوجوانان و جوانان امروز است

اکبرقنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جریان برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی که در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: طبق منویات رهبر انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی فردی چند وجهی بود و ضروری است وجه تعلیم و تربیت این شهید بزرگوار که بر مبنای سند تحول بنیادین است، برای همه دانش آموزان تشریح گردد تا آنها با سیره شهید سلیمانی آشنا شوند.

وی در ادامه افزود: مکتب شهید سلیمانی الگوی عملی برای نوجوانان و جوانان ما است که این مکتب در راستای گام دوم انقلاب می‌باشد و رسیدن به حیات طیبه با توجه به وصیت نامه شهید سلیمانی میسراست.

در ادامه این مراسم سرهنگ هادی ایلکا، فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر در سخنانی تصریح کرد: شهید سلیمانی شخص نیست و یک مکتب است و پس از تحلیلی از انقلاب اسلامی گفت، اکنون جنگ ما تقابل فرهنگ اسلام و صهیونیست است.

وی تأکید کرد: با شهادت حاج قاسم سلیمانی دشمنان در این فکر بودند که انقلاب اسلامی از مرزها خارج نشود، که اکنون این توطئه نیز خنثی شده است و نفوذ مکتب شهید سلیمانی در دنیا دشمنان را به چالش کشیده است.

شایان ذکر است، در این مراسم که مدیران و کارکنان آموزش و پرورش، فرماندهان بسیج دانش‌آموزی و خانواده معظم شهدا نیزحضور داشتند برنامه‌های فرهنگی همراه با برپایی ایستگاه صلواتی و غرفه خطاطی اجرا شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار