نماینده مردم اراک در مجلس در گفت‌وگو با پانا:

استراتژی شهید‌سلیمانی ‌حمایت، همراهی و همدلی با مردم بود

مهمترین حافظ ‌انقلاب ما مردم هستند/ درب اتاق مسئولان باید به‌روی مردم باز باشد/ انقلاب اسلامی برای این بود که‌ نرده‌ها و دیوارهای بین مردم و مسئولان برداشته شود

تهران (پانا) - نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه تاکید شهید‌سلیمانی بر حمایت و همراه بودن با مردم بود، گفت‌ وصیت همه شهدای ما همراهی و همدلی با مردم است.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
استراتژی شهید‌سلیمانی ‌حمایت، همراهی و همدلی با مردم بود

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با پانا به ‌فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اشاره و اظهار کرد: «تاکید شهید‌سلیمانی بر حمایت و همراه بودن با مردم بود. من اعتقاد دارم که وصیت همه شهدای ما همراهی و همدلی با مردم است. درب اتاق مسئولان باید به‌روی مردم باز باشد. این‌ها استراتژی و مکتب شهدای ما و شهید سلیمانی عزیز بوده است.»

وی افزود: «ما اگر امروز بخواهیم انقلاب‌مان از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار باشد، همانگونه که در طول این 43 سال برخوردار بوده، پیش برود، باید با مردم همراهی کنیم. مردم تحریم‌ها را می‌پذیرند و فشار اقتصادی را تحمل می‌کنند اما بسته بودن درب اتاق مسئولان را نمی‌پذیرند. مسئولان باید با مردم ارتباط داشته باشند چرا که تاثیر منفی عدم ارتباط با مردم بیش از تاثیر منفی تحریم‌هاست. ما باید فاصله طبقاتی که در برخی از حوزه‌ها‌ بین مردم و مسئولان ایجاد شده است را بشکنیم.»

نماینده مردم اراک در مجلس اضافه کرد: «هدف اصلی مردم از انقلاب این بود که این نرده‌ها و دیوارهای بین مردم و مسئولان برداشته شود. بنابراین مهمترین حافظ و نگهدار‌ انقلاب ما مردم هستند و نباید کاری کنیم که بین مردم و مسئولان فاصله بیافتد و مردم از کم‌کاری و بی‌توجهی مسئولان گلایه‌مند شوند.»

وی خاطرنشان کرد:‌ «انقلاب برای مردم است، صدای مردم باید از تریبون‌های رسمی مانند مجلس شورای اسلامی به سمع و نظر مسئولان برسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار