دانش‌آموزان شهرستان قرچک مطرح کردند

حاج قاسم سلیمانی، نمونه‌ای شایسته برای تلاش و شجاعت

قرچک(پانا) - دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان قرچک، در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، این شهید بزرگوار را نمونه‌ای شایسته برای تلاش و شجاعت خواندند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
حاج قاسم سلیمانی،  نمونه‌ای شایسته برای تلاش و شجاعت

زهرا فعله‌گری از دبیرستان شهید‌ملاآقایی در گفتگو با پانا بیان کرد:« حاج قاسم سلیمانی نمونه ای شایسته برای تلاش و شجاعت بودند. ایشان بهترین نمونه از یک انسان مومن بود که در سایه پیروی از امامان بزرگوار و اهل بیت توانست خدمات ارزشمندی برای کشور داشته باشد و امنیت و آرامش کشور را به ارمغان بیاورد.»

زینب رمضان از دبیرستان شهیدزهره‌وند نظرخود را اینگونه بیان کرد:« از دیدگاه من سردار سلیمانی هرگز فردی مغرور نبود. ایشان بر اصالت انسان ها تاکید میکرد و از نظر وی ارزش انسان به قدرت و ثروت و سواد و زیبایی نبود و تمامی انسان ها نزد وی از یک حقوق برخوردار بودند.»

همچنین ندا جلیلی از دبیرستان عترت اظهار کرد:«سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ملقب به سردار دلها، جان خود را در دستانش گذاشت و خودش را فدای ایران و مردم این کشور کرد. سردار در وصیت‌نامه خود ذکر کرده بود که، پیکر من را فقط فرزندان شهدا بر دوش بگیرند. همچنین ایشان گفته بود که نوای اذان همچو نوای فرزندان شهیدان و فرزندان هم‌رزمان من است.»

مهدیه فتحیه از دبیرستان ندای‌زهرا(س) با اشاره به ویژگی‌های سردارسلیمانی گفت :«حاج قاسم یک اسطوره بود که مردم راهش را ادامه می‌دهند. مردم نیز می‌توانند راه ایشان را برای دفاع از کشور و سربلندی ایران ادامه دهند. درجنگ ها با تمام وجود فداکاری می‌کرد و حرف هایش را به عمل تبدیل می‌کرد؛ وی تمامی وظایف خود را به عنوان فرمانده سپاه قدس به خوبی انجام می‌داد.»

خبرنگار دانش‌آموز: حنانه قدیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار