اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی "رفیق خوشبخت ما" اعلام شد

تهران(پانا)- اسامی 10 نفر برندگان مسابقه کتابخوانی "رفیق خوشبخت ما" ویژه گرامیداشت هفته نهاد گزینش که توسط هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شده ‌بود، اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۵۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی "رفیق خوشبخت ما" اعلام شد

به گزارش پانا، براساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه مکاتبات اداری اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان اسامی برندگان این مسابقه که مخاطبان آن کارکنان ستادی این اداره‌کل بودند، به این شرح است: معصومه عبیری، زینب نادری، التفات رفیعی، عصمت مهری، حوراء معمار، فاطمه جلیلی، حسین صادقی، سید اکبر سید محمدی، مهدی نظری و ابوالفضل دولت آبادی.

مدیر هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، هدف از انتخاب کتاب رفیق خوشبخت ما با موضوع زندگی‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را تقارن هفته گرامیداشت نهاد مقدس گزینش با سالگرد شهادت این شهید افتخار آفرین ذکر کرد و افزود: اخلاق و سیره زندگی حاج قاسم (رحمة الله علیه) می‌تواند الگویی مناسب برای گزینشگران و تلاشگران عرصۀ تعلیم و تربیت باشد.

"سعیده سیدمؤمن" در توضیح چگونگی برگزاری این مسابقه گفت: با توجه به لزوم رعایت موازین بهداشتی و پرهیز از برگزاری گردهمایی‌ها در ایام مقابله با بیماری کرونا، این مسابقه بصورت غیر حضوری و اینترنتی برگزار شد.

او افزود: در مجموع 47 نفر از کارکنان بخش‌های مختلف اداری اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران موفق به شرکت در مسابقه کتابخوانی رفیق خوشبخت ما شدند که از این تعداد، 21 نفر به تمامی سوالات در بازه زمانی مشخص شده پاسخ‌های درست دادند.

سیدمؤمن ادامه داد: با توجه به تعداد جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه فرهنگی، بین منتخبین مسابقه قرعه کشی انجام گرفت تا در نهایت اسامی برندگان مشخص شود.

مسابقه کتابخوانی رفیق خوشبخت ما ویژه گرامیداشت هفته نهاد گزینش با پرسش 10 سوال در مدت زمان هفت دقیقه، روزهای سه شنبه شانزدهم و چهارشنبه هفدهم دی ماه امسال در سامانه Azmoon.teo.ir توسط هسته گزینش اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار