آخرین قیمت خودروهای پرفروش داخلی + جدول

تهران (پانا) - با وجود اینکه در دو روز گذشته قیمت دلار تا حدودی ثابت مانده اما بازار خرید و فروش خودرو به دلیل وجود متقاضی داغ است و قیمت خودروی داخلی همچنان روند صعودی دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آخرین قیمت خودروهای پرفروش داخلی + جدول

این روزها هرکسی اندک اندوخته مالی دارد به فکر حفظ ارزش آن است و برای این مهم بسته به‌اندازه سرمایه‌ای که دارد اقدام به خرید مسکن، خودرو، سکه یا طلا می‌کند.

یکی از بازارهای پرتقاضای این روزها بازار خودروهای داخلی است اما روند صعودی قیمت دلار باعث شده تا در دو روز گذشته باز هم شاهد روند صعودی قیمت خودروی داخلی باشیم.

رضا ریاحی، از نمایشگاه‌داران خودرو در تهران در گفت‌وگو با پانا عنوان می‌کند که در هفته‌های اخیر با ورود خودرو به بورس تلاطمی برای خریدوفروش خودرو در میان متقاضیان دیده می‌شود و همین موضوع به خریدوفروش خودرو جان تازه‌ای داده است.

وی افزود: «مدتی بود که همه منتظر بودند تا ببینند سرنوشت خودرو چه می‌شود و بعد اقدام به خرید یا فروش خودرو کنند اما این روزها با وجود اینکه روند صعودی قیمت‌ها اتفاق افتاده اما یکی از بازارهای انتخابی متقاضیان برای حفظ ارزش سرمایه‌شان همین بازار خودرو است.»

بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که در دو روز گذشته با وجود اینکه قیمت دلار تا حدودی ثابت مانده اما قیمت خودروی داخلی همچنان روند صعودی دارد و یکی از علت‌های این موضوع می‌تواند وجود تقاضا برای خرید خودرو باشد.

بررسی پانا نشان می‌دهد که کمترین افزایش قیمت متعلق به خودروی رانا و شاهین است که در دو روز گذشته حدود 1 درصد افزایش داشته و بیشترین افزایش قیمت متعلق به پژو 207 و کوییک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار