بابایی:

دانش‌آموزان در اردوهای راهیان پیشرفت به منابع و اطلاعات غنی علمی دست می یابند

بوشهر(پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت اردوهای راهیان پیشرفت فرصت و گامی مهم در راستای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دانش‌آموزان در اردوهای راهیان پیشرفت به منابع و اطلاعات غنی علمی دست می‌یابند .

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در اردوهای راهیان پیشرفت به منابع و اطلاعات غنی علمی دست می یابند

آیین افتتاح استدیو شهدای فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، علیرضا کاظمی مدیر امور استانها مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و مسئولان استانی و شهرستان در اداره استثنایی بوشهر برگزار شد .

مصطفی بابایی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد : اردوهای راهیان پیشرفت فرصت و گامی مهم در راستای آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دانش آموزان در اردوهای راهیان پیشرفت به منابع و اطلاعات غنی علمی دست می یابند .

بابایی افزود: براساس تاکید رئیس جمهور تلاش شده در قالب اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان با حضور در قطب‌های علمی، صنعتی، دانش بنیان و فناور دستاوردهای نظام را از نزدیک لمس کنند.

بابایی تصریح کرد: این اردوها مدل جدیدی برای تقویت هویت و احساس تعلق ملی، افزایش انسجام اجتماعی و آشنایی و آگاهی دانش آموزان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار دارد.

بابایی اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش با داشتن ۱۶ میلیون نفر دانش آموز، ۲ میلیون معلم و بازنشسته، ۳۰۰ هزار نفر شاغل در بخش غیر دولتی و پیش دبستانی به طور تقریبی یک جامعه ۵۰ میلیون نفری از مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

وی گفت: راهبرد اصلی و محوری در مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی اقناع سازی است و تلاش می‌شود به عنوان یک مرکز روابط عمومی پیشرو و دیجیتال با استفاده از فناوری‌های روز به سمت اقناع افکار عمومی حرکت کنیم.

بابایی یادآور شد: تلاش می‌شود با این راهبرد اساسی در قالب بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور جواب خوب و در خور به معلم، دانش آموز و والدین آنها داده شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: در این مدت برای تقویت این شبکه به ۱۱ استان کشور سفر کرده و معتقد هستیم که این بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور که به صورت جزیره ای عمل می‌کرده امروز با تبدیل به یک شبکه و زنجیره به عنوان یکی از موثرترین شبکه‌های اطلاع رسانی کشور به صورت سریع و دقیق عمل کند.

وی با اشاره به فعالیت استدیو شهدای فرهنگی بوشهر اظهار کرد: در عصر ارتباطات و دیجیتال وجود چنین امکاناتی برای ارائه محتوای با کیفیت و مناسب جزء ملزومات کار اطلاع رسانی است و با تدبیر و هم افزایی خوبی که میان ارکان آموزش و پرورش در استان اتفاق افتاده این امکان به بهترین نحو در استان بوشهر به وجود آمده است.

بابایی گفت: وجود امکانی مانند استدیوی آموزش در استان بوشهر باعث می‌شود آموزش‌های با کیفت بیشتر و اطلاع رسانی بهتر به دانش آموزا ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار