وزیر میراث فرهنگی در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش خبر داد؛

استقبال سایر دستگاه از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی

تهران (پانا) - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نشست شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش از استقبال سایر دستگاه از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
استقبال سایر دستگاه از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، عزت‌الله ضرغامی در دیدار با یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش بابیان اینکه هر دو وزارتخانه مسئولیت‌هایی در حوزه‌های کاری خوددارند، اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های آموزش‌ و پرورش در حوزه آموزش‌های خارج از کلاس درس است که در اسناد بالادستی نیز به آن اشاره ‌شده است و در این حوزه ما می‌توانیم با آموزش‌وپرورش همکاری نماییم و در این راستا وزارت میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند به افزایش محیط‌های یادگیری کمک کند.

وی ادامه داد گردشگری دانش‌آموزی به‌عنوان یکی از انواع گردشگری در وزارت میراث فرهنگی شناخته و پذیرفته‌شده است و اگر این نوع گردشگری شکل بگیرد، بخشی از فعالیت‌های خود را به‌خوبی انجام داده‌ایم.

ضرغامی بابیان اینکه وزارتخانه‌های دیگر نیز از همکاری وزارت میراث فرهنگی با آموزش‌وپرورش برای برگزاری اردوهای دانش‌آموزی استقبال می‌کنند، اظهار کرد: سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها از اردوهای راهیان پیشرفت بسیار استقبال می‌کنند و تمایل دارند تا دانش آموزان در مراکز صنعتی و کارگاهی آنان حضور پیداکرده و با دستاوردهای صنعتگران و دانشمندان ایرانی آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار