معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا تشریح کرد

جزییات اختتامیه پویش‌های چهار تشکل اصلی دانش‌آموزی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش جزییات برنامه‌های این معاونت را به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جزییات اختتامیه پویش‌های چهار تشکل اصلی دانش‌آموزی

اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با پانا در رابطه با برنامه‌های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این معاونت به همراه چهار تشکل اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش آموزی کشور و کانون‌های دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر، اختتامیه تمامی پویش‌هایی را که در طول سال داشته‌اند را ان‌شالله همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سلیمانی برگزار می کنند.

وی افزود: همچنین سازمان بسیج دانش آموزی گردهمایی متمرکزی را در جوار مرقد مطهر این شهید سعید، روز سیزدهم دی‌ماه در شهر کرمان برگزار خواهد کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این موضوع که روز پنج‌شنبه 8 دی ماه از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی به عنوان روز پیاده‌روی خانوادگی به سمت اماکن متبرکه اعلام شده بود، گفت: هدف از این نام‌گذاری گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود و همچنین ان‌شالله روز پنج‌شنبه بعد از سالگرد شهید سلیمانی، یعنی روز 15 دی‌ماه تجمعاتی را در اماکن مقدسه در سراسر کشور برای بزرگداشت مقام این شهید والامقام، برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار