مردم اصفهان همیشه پیشگام و جلودار بودند

اصفهان (پانا) - مردم اصفهان همیشه از ابتدای انقلاب تاکنون پیشگام و جلودار بوده‌اند. امسال هم در هشتم دی ماه یک روز زودتر از شهرهای دیگر به صحنه آمدند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم اصفهان همیشه پیشگام و جلودار بودند

محمدعلی احمدی، فرماندار اصفهان در گفت وگو با پانا عنوان کرد: «امروز مردم به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت تجمع کرده بودند. این روز به واسطه این که دشمنان ما در سال 88 فتنه ای ایجاد کردند تا مردم را فریب دهند و بیایند علیه مقدسات و دین و علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند، شکل گرفت. مردم در روز نهم دی در کل کشور هوشیارانه آمدند در دفاع از دین و پرچم آقا اباعبدالله حسین (ع)، در دفاع از جمهوری اسلامی و دشمنان را سر جای خود نشاندند.»

وی بیان کرد: «مردم آگاهی خود را نشان دادند. امروز به همین مناسبت، مردم در گلستان شهدا و در جوار قبور شهدای گمنام و شهدای عزیزی که بیش از چند هزار نفرشان در گلستان شهدا مدفون هستند حاضر شدند تا مجدد با ولایت میثاق ببندند و اعلام کنند که ما از دشمنان بیزاریم و بگویند که ما دست در دست هم داریم و برای آبادانی این کشور قدم برمی داریم و تلاش می کنیم.»

فرماندار اصفهان در ادامه گفت: «حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار خوب بود. دانش آموزان و معلمین هم حضور داشتند تا اعلام کنند نسل قبلی و نسل جوان و نوجوان آمادگی دارند که در راه دین و عظمت و آبادانی کشور جانفشانی کنند.»

در ادامه سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پانا به گفتگو پرداخت و افزود: «مراسم امروز به مناسبت نهم دی است که در هشتم دی ماه و در گلستان شهدا در جوار شهیدان برگزار شد. علتش هم این است که مردم اصفهان در سال 88 مثل همیشه که در انقلاب پیشگام و جلودار بودند، در برخورد با فتنه گران با مشت محکم زدن بر دهان فتنه گران نیز موفق بودند و یک روز زودتر از شهرهای دیگر به صحنه آمدند و در هشتم دی ماه سال 88 ، مردم اصفهان حماسه آفریدند و امروز مردم با حضور خود با ولایت تجدید میثاق کردند.»

دانش آموز خبرنگار :هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار