معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران:

تکلیف ما در جهاد فاطمی، در خط ولایت ماندن است

بهارستان یک (پانا) -‌ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، با اشاره به جهاد فاطمی، تکلیف عوام در جهاد فاطمی را، در خط ولایت ماندن و خط مقدم جهاد واقعی و جهاد تبیین را خدمت به مردم دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف ما در جهاد فاطمی، در خط ولایت ماندن است

عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در نشست روشنگری ٩ دی، در خصوص شخصیت وجودی حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) بهترین الگوی بصیرتی است، امام‌زمان‌ (ع) در روایتی فرمودند که زندگانی حضرت زهرا (س) برای من الگویی حسنه است و همچنین زندگانی حضرت برای ماهم می‌تواند یه الگوی صددرصدی بصیرتی و شناختی باشد و ما بیش از گذشته نیاز به الهام و الگوگیری از این حضرت والامقام داریم.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در رابطه با توسل به حضرت زهرا (س) اظهار کرد: امروز گفته می‌شود که لازم است تمسک به وجود حضرت زهرا (س) داشته باشیم، به تعبیر بنده گویا تاریخ بعد از پیامبراکرم (ص) در حال تکرار است؛ نکته اساسی این امر این است که ما به فضل الهی امروزه به بلوغ حسینی رسیده‌ایم و شهرستان بهارستان معروف به شور عاشورائیان است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز علاوه بر بلوغ حسینی، به بلوغ فاطمی باید برسیم و تمام صحبت بنده این یک جمله است؛ ااگر ما از بلوغ حسینی به بلوغ فاطمی برسیم، ظهور شکل خواهد گرفت و مقدمه‌ ظهور حضرت ولیعصر، رسیدن به بلوغ فاطمی است؛ امروزه خط مقدم تشیع جهاد فاطمی است.

جوهری با اشاره به بصیرت و جهاد تبیین افزود: امروز بصیرتی و جهاد تبیینی که مقام معظم رهبری فرمودند، برای این است که برسیم به نقطه اوج جهاد فاطمی‌ جهاد و لازم است تا بتوانیم در برابر فتنه‌ها، خط مستقیم الهی را تشخیص دهیم و از این خط فاصله نگیریم.

عباس جوهری در پایان گفت: اولین قدم دشمن تحریف است زیرا برای رسیدن به نظام، اول از تحریف آغاز می‌کند؛ جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند. با وجود تمام اسنادی که برعلیه آنها است و امروز خط مقدم جهاد واقعی و جهاد تبیین خدمت به مردم است.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار