کارشناس امور بانوان ناحیه یک بهارستان:

بانوان، کنشگران موفق در جامعه هستند

بهارستان یک(پانا)- کارشناس امور بانوان ناحیه یک بهارستان در کارگاه دانش‌افزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، بانوان را کنشگران موفق جامعه خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوان، کنشگران موفق در جامعه هستند

کارگاه دانش‌افزایی و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با محوریت «ارتقاء سلامت جسمی روانی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار به عنوان کنشگران موفق در جامعه»، با حضور زینب عیدی در سالن شهید درهم پور این ناحیه برگزار شد.

بهناز ابراهیمی کارشناس امور بانوان ناحیه یک بهارستان درخصوص برگزاری این کارگاه، بیان کرد: توانمندسازی بانوان فرهنگی سرپرست خانوار سبب افزایش مشارکت، خودآگاهی و ارتقاء توانایی آنان برای مشارکت فعال و آگاهانه در تأمین رفاه فردی و اجتماعی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گرچه این مهم در قلمرو حمایت‌های اجتماعی از زنان سرپرست خانوار شکل می‌گیرد، اما توجه به این هدف به طراحی و اجرای برنامه‌های توانمندسازی متنوع و منطبق بر ویژگی‌های جامعه‌ مخاطب نیازمند است.

کارشناس امور بانوان ناحیه یک بهارستان افزود: تلاش ما بر این است که با تاکید بر نقش مهم بانوان سرپرست خانوار به عنوان مادران و مربیان کنشگر در جامعه،کارگاه های ارتقاء سلامت جسمی-روانی به منظور توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و روانی برگزار گردد، تا بتوانیم گامی در جهت بهبود کیفیت زندگی جامعه مخاطبین این طرح برداریم.

لازم به ذکر است دکتر عیدی ضمن آموزش روش‌های تشخیص و پیشگیری از بیماری‌های شایع در زنان به ارائه مطالبی درخصوص نشاط و سلامتی زنان در خانواده پرداخت.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار