پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به به مناسبت۹ دی

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۳۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به  به مناسبت۹ دی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در پیامی فرا رسیدن نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق دوباره امت با ولایت را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری در ارتباط با اهمیت روز ٩ دی می فرمایند: روز ٩ دی برخاسته از بصیرت ملت ایران است، از دشمن شناسی است، از وقت شناسی است، از حضور در عرصه مجاهدانه است.حماسه ٩ دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی، نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند. نمایش عظمت و شکوه ملت ایران با ویژگی‌هایی همچون عمل بر مبنای تکلیف دینی، داشتن بصیرت سیاسی و هوشمندی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان، روحیه استکبارستیزی به عنوان مهم‌ترین پیام ها و دستاوردهای این حادثه در سال ۸۸ بود.

بی شک حماسه ٩ دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی باعنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله شد. در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت. از طرفی مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تمامی شهرهای کشور به جهانیان اعلام شد.

در این میان، بازخوانی حماسه ۹دی برای دانش آموزان و نسل جوان ضروری است، باید به صورت مستمر و بابرنامه ریزی مدون و با استفاده از تمامی ظرفیت ها، بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و به ویژه نوجوانان و دانش آموزان رانسبت به مسائل انقلاب، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران آشنا کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی، سالروز تجدید بیعت مردم غیور ایران اسلامی با ولی فقیه زمان را به همه مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان تبریک عرض کرده، توفیقات روزافزون ملت ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج)و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در دولت مردمی ایران قوی، از خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار