با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و شهردار تهران برگزار شد

مراسم یادبود جانباز سرافراز ابوالفضل کاظمی در منطقه ۱۴

تهران (پانا) - مراسم یادبود شهید ابوالفضل کاظمی همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف گرامیداشت دلاوری‌ها و رشادت‌های این شهید بزرگوار، در مسجد شهدای منطقه ۱۴ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم یادبود جانباز سرافراز ابوالفضل کاظمی در منطقه ۱۴

مراسم یادبود جانباز سرافراز ابوالفضل کاظمی با حضور علی فدوی؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران و بسیاری از فرماندهان نظامی و مسئولان شهری، در مسجد شهدای تهران برگزار شد.

در مراسم یادبود این رزمنده و روایتگر انقلاب اسلامی که محمد امین سالاری پور، شهردار منطقه ۱۴ و جمع زیادی از همرزمان این شهید والامقام و خانواده شهدا حضور داشتند، ضمن گرامیداشت یاد و نام این دلاور سرافراز، با آرمان های شهدا و ایثارگران میهن اسلامی تجدید میثاق شد.

در این مراسم ضمن تکریم از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و روایت حماسه و ایثار شهدا و رزمندگان میهن اسلامی که نام خود را به عنوان راوی عشق در صفحه روزگار منقوش کردند، یاد و نام همه دلاورمردان و زنان ایران و انقلاب اسلامی که با هدیه خون و ایثارشان آرامش، امنیت و سربلندی را برای مردم و میهن عزیزمان به ارمغان آوردند، گرامی داشته شد.

«ابوالفضل کاظمی» رزمنده قلندر روایتگر دل‌های سوخته ایثارگران، از پایه‌گذاران گردان میثم لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله و فرمانده این گردان در دوران دفاع مقدس بود که اخیراً به دلیل جراحات ناشی جنگ تحمیلی، در بیمارستان بستری بود تا اینکه سرانجام به همزمان شهید خود پیوست.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار