با مشارکت دانش‌آموزان خیر مدرسه مکتب الزهرای شهریار، پدری به آغوش خانواده برگشت

تهران (پانا) - دانش‌آموزان مدرسه مکتب الزهرای (س) شهریار که سال گذشته با همکاری ستاد دیه یکی از زندانیان جرایم غیر عمد را از بند زندان آزاد کرده بودند، امسال نیز خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
با مشارکت دانش‌آموزان خیر مدرسه مکتب الزهرای شهریار، پدری به آغوش خانواده برگشت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه اول مکتب‌الزهرا واقع در منطقه شهریار، با پرداخت مبلغی از دیه یکی از زندانیان جرایم غیر عمد، پدری را در آخرین شب پاییز (یلدا) و ایام فاطمیه (س) به آغوش خانواده بازگرداندند.

فاطمه محمدی معاون پرورشی دبیرستان مکتب الزهرا(س) گفت: دانش‌آموزان و اولیای مدرسه با اهدای مبالغ خود برای آزادی پدری که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود، از سال ۱۳۹۵ دور از خانواده در بند زندان به سر می‌برد، آزادی را به خانواده ایشان هدیه دادند.

وی با اشاره به اهداف تربیتی مدرسه در انجام امور مشارکتی توسط دانش‌آموزان اظهار کرد: پس از بازخورد خوب و استقبال کم‌نظیر اولیای دانش‌آموزان از تاثیر فعالیت‌های خیریه در مدرسه، طرح‌های مختلفی از جمله طرح قلک، طرح بازیافت(جمع‌آوری کاغذ)، طرح تهیه ۱۰۰۰ بسته چای روضه به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و ... برگزار شد و بر اساس آن تا کنون چندین خانواده محروم نیز مورد حمایت مالی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار