رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان خبر داد:

آغاز فرآیند جذب اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان از آغاز فرآیند جذب اعضا و مربیان این سازمان در سامانه پادا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند جذب اعضا و مربیان سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

محمود رجبی پور گفت: بر اساس تصمیم معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فرآیند جذب اعضا و مربیان سازمان دانش آموزی در سال تحصیلی جاری به سامانه پادا انتقال یافته است.

وی افزود: دانش آموزان در همه دوره های تحصیلی می توانند با دریافت رمز عبور خود از مدیر آموزشگاه و مراجعه به سامانه پادا، نسبت به ثبت نام در گروه مورد علاقه خود از بین گروه‌های مراسم مدرسه ای، فضای مجازی، امداد و نجات، خبرنگاری، جهادی، کارآفرینی، بهداشت و سلامت و سفرهای تربیتی، اقدام کنند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان همچنین از اجرای برنامه های جذاب و متنوع مطابق ذائقه همه دانش آموزان در سازمان دانش آموزی از قبیل دوره های آموزش خبرنگاری، عکاسی، فن بیان و سخنوری، مراسم پرچم، حاملان قرآن، فریادهای شادی و نغمه های اردویی، امداد و نجات، مخابره و جهت یابی، کار با چوب و گره و ساخت پروژه، برپایی چادر در طبیعت و موارد بحران، ساخت اجاق های صحرایی، خاموش کردن آتش، کوهپیمایی و حرکت در طبیعت، اردوهای یک روزه (سفرهای تربیتی)، آموزش مهارت های اجتماعی خبر داد.

رجبی پور گفت: سازمان دانش آموزی با استفاده از ظرفیت تشکل های درون مجموعه ای خود نظیر پیشتازان، خبرنگاران دانش آموز، مجلس دانش آموزی، مجمع اعضا و مربیان و سایر تشکل های دانش آموزی، به دنبال تحقق شعار دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و دانش آموز محوری و راهبرد تشکیلاتی همفکری، همدلی و همکاری و عمل به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

رئیس سازمان دانش آموزی ضمن اشاره به طرح ملی ۳۱۳ و لزوم آشنایی دانش آموزان با مفاخر ملی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، از اهمیت اجرای این طرح و برگزاری نمایشگاه به همین منظور در سطح مدارس خبر داد.

رجبی پور عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی از تربیت دینی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان نیز غافل نبوده و با محتوای قابل توجهی که در زمینه دانش تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی دارد، نسبت به این امر اقدام کرده است.

وی در خصوص نحوه ارتباط دانش آموزان و مربیان گفت: علاقه مندان می توانند به سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق مراجعه و یا نظرات، پیشنهادها، انتقادها و سوالات خود را به کاربری @Sazmandkerman در شاد ارسال کنند.

لازم به ذکر است لینک کانال های سازمان دانش آموزی در شبکه شاد با مدیریت دانش آموزان بدین شرح است. کانال آموزشی مربیان https://shad.ir/irsto_m_kerman کانال آموزشی دانش آموزان https://shad.ir/irsto_p_kermanکانال اطلاع رسانی سازمان دانش آموزی (کریمان پیشتاز) https://shad.ir/karimanpishtaz کانال خبرگزاری دانش آموزی پانا https://shad.ir/panakerman

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار