معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری بیش از ۱۵۰۰ نشست تبیینی در مدارس سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد بیش از ۱۵۰۰ نشست تبیینی در مدارس سطح استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش از ۱۵۰۰ نشست تبیینی در مدارس سیستان و بلوچستان

حسن بروشکی در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی و رؤسای سازمان‌های دانش آموزی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، بصیرت فاطمی را مهم ترین عامل در مواجهه با توطئه های دشمنان خواند و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو در مسیر تبیین است و آحاد جامعه باید با بهره گیری از سیره زندگی ایشان در راه پشتیبانی از ولایت قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: خط و مشی سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) منطبق با بصیرت و آگاهی بود و داشتن بصیرت در عصر فعلی یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین الزامات در مواجهه با جریان انحراف است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین و موثرترین عوامل در بروز انحرافات، غفلت و ناآگاهی جامعه است که اتفاقات اخیر، اهمیت جهاد تبیین را در سطح جامعه آشکار کرد.

بروشکی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین در مدارس گفت: یکی از اساسی ترین الزامات در نهضت روشنگری، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی توسط معاونین پرورشی در بین دانش‌آموزان در مدارس است.

وی در پایان تذکر روشنگرانه را بهترین راه خواند و افزود: در شرایط کنونی باید با بصیرت و توجه ویژه به روشنگری ابعاد مختلف ناآگاهی را در بین آحاد مردم بالاخص جوانان و نوجوانان تبیین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار