نگاه ما به مسائل آموزشی نگاهی تربیتی است

زاهدان(پانا)-رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: نگاهی که ما امروز به آموزش و پرورش داریم یک نگاه تربیتی است زیرا درجامعه امروزی نیز همین مسائل تربیتی و آسیب های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

کد مطلب: ۸۵۱۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نگاه ما به مسائل آموزشی نگاهی تربیتی است

باقری ظهر امروز در جلسه گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات خانه معلم زاهدان اظهار کرد: ارتباط مجموعه حراست استان سیستان و بلوچستان با معاونین پرورشی در شهرستان‌های استان باید گسترش بیشتری یابد.

رئیس حراست اداره کل ادامه داد: مربیان پرورشی و معلمان باید سرلوحه اخلاق دانش آموزان باشند زیرا در برخی موارد اقدامات ضعیف مسئولین باعث ایجاد فضایی با بروز احساسات منفی برای دانش‌آموزان می‌شود.

وی ادامه داد: معاونین و مربیان پرورشی باید مراقب نفوذ القای تفکر معاند دشمنان در مدارس باشند و دانش آموزان را با روش های تهاجم فرهنگی دشمن و همچنین حراست از ارزش های ملی میهنی را به آنها آموزش دهند.

وی تصریح کرد: نباید به گونه ای باشد که صفر تا صد مراسمات و مناسبات پرورشی و تربیتی بر عهده معاونین و مربیان پرورشی باشد تا از سایر فعالیت های پرورشی بازمانند لذا بایستی همه مسئولین مدرسه و دانش آموزان در اجرای این مراسمات سهیم باشند.

باقری افزود: معاونین و مربیان پرورشی باید به رفتارهای دانش آموزان توجه بیشتری داشته باشند تا ناهنجاری های احتمالی را به موقع تشخیص و سپس مرتفع نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار