وقتی فدراسیون جز کی‌روش هیچ گزینه‌ای ندارد

تهران (پانا) - همه به خوبی می‌دانیم کارلوس کی‌روش گزینه نهایی هدایت تیم ملی در جام ملت های آسیا است و فدراسیون فوتبال با او به توافق نهایی دست پیدا کرده است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
وقتی فدراسیون جز کی‌روش  هیچ گزینه‌ای ندارد

به نظر می رسد مهدی تاج در حال ارزیابی وضعیت کارلوس کی روش نزد طرفداران فوتبال ایران است و بعد از ارزیابی وضعیت برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش اقدام کند. او البته در هفته های اخیر حملات خوبی به منتقدین کارلوس کی روش حتی در برنامه های تلوزیونی داشته و از این طریق تلاش می کند، فضا را برای حضور دوباره این مربی در تیم ملی مهیا کند.

ابتدا از عضو هیات رئیسه، نبی که در یک مصاحبه گفت در زمان مربیگری اسکوچیچ بازیکنان در بین دو نیمه دیدار دوستانه با الجزایر نمی خواستند، وارد زمین شوند تا مهدی تاج که گفت تیم ملی بدشانسی آورد و اگر توپ سامان قدوس تبدیل به گل می شد، ایران به دور بعدی مسابقات راه پیدا می کرد. وزیر ورزش و جوانان به ضرس قاطع از کارلوس کی روش حمایت کرده است و وضعیت همان است که دسا دستیار کارلوس کی روش گفته است. فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش درخواست تمدید قرارداد داده است و اکنون توپ در زمین مربی پرتغالی است که به این پیشنهاد بله بگوید.

مهدی تاج برای خالی نبودن عریضه از سه گزینه داخلی هم برای هدایت تیم ملی یاد کرده است. علی دایی، جواد نکونام و فرهاد مجیدی. حالا از طرح پیشنهاد به ریکاردو ساپینتو مربی استقلال است و شاید در روزهای آینده صحبت از گل محمدی هم شود اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال انتخاب خود را نهایی کرده است؛ کارلوس کی روش!

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار