بازدید میدانی و بررسی مشکلات مدارس جونقان

جونقان (پانا) - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان فارسان، در راستای بررسی و نظارت از وضعیت فیزیکی و تحصیلی دانش‌آموزان و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای مرتفع کردن مشکلات فیزیکی، از پروژه‌های نیمه‌تمام، خیری و مدارس جونقان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میدانی و بررسی مشکلات مدارس جونقان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان فارسان، با همراهی مهندسین و ناظران اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان و با‌ حضور کارشناس امور حقوقی آموزش وپرورش شهرستان فارسان و مسئول نمایندگی آموزش و پرورش جونقان، در راستای بررسی و نظارت از وضعیت فیزیکی و تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای مرتفع کردن مشکلات پروژه های نیمه تمام، خیری و مدارس جونقان بازدید کرد.

در این بازدید میدانی از مدارس و فضاهای آموزشی و پرورشی شهر جونقان، اهم مشکلات موجود، کاستی‌ها، نیازمندی‌ها، مطالبات و امورات مرتبط با مدارس از جمله بحث مدارس تخریبی و لزوم نوسازی آنها و تجهیز و افزایش امکانات آموزش و پرورشی در مدارس، توسط مدیران مدارس جونقان ارائه شد.

روح الله امیریان، در حاشیه این بازدید، ضمن مشاهده و بررسی مشکلات فضای فیزیکی مدارس جونقان، طی یک نشست صمیمی و بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و چالش ها با مدیران مدارس، از زحمات و تلاش های تمامی مدیران و عوامل آموزشی و اجرایی و پرورشی مدارس بخش جونقان در جهت پیشبرد اهداف آموزش و پرورش قدردانی کرد.

امیریان در ادامه اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از نزدیک، از مسائل آموزشی و پرورشی، عمرانی مدارس شهر جونقان بازدید کرده و با فرهنگیان دیدار و از نقطه نظرات آنها در زمینه های گوناگون باخبر شویم. ضمن اینکه شرایط فعلی مدارس، این امر را اجتناب ناپذیر می کند؛ که بایستی با ایجاد ظرفیت های گوناگون درآمدی در املاک بلااستفاده آموزش وپرورش(استفاده بهینه از فضاها و فرصت های خالی مراکز آموزشی) که نمی توان از آنها استفاده آموزشی کرد، از جمله زمین های بایر محوطه های محدود که ظرفیت مدرسه سازی را ندارند، با حمایت مردم و مسئولین خصوصاً خیرین گرانقدر، پشتیبانی مالی و اقتصادی برای توسعه و تکمیل مدارس گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار