بازدید میدانی مسئولین استان البرز از مدارس ناحیه یک کرج

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان البرز ، فرماندارویژه کرج ، مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز، مدیرکل نوسازی مدارس و مدیر ناحیه یک وهیات همراه از مدارس دخترانه ناحیه یک کرج بازدید به عمل آوردند

کد مطلب: ۵۹۳۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانااز ناحیه 1کرج ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز درگفت وگو با خبرنگارپانا : هدف ویژه دولت را ارتقای کیفیت آموزشی دانست که برای پرورش نسل سازنده کشور بسیارلازم است .

فتح الله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید میدانی از برخی از مدارس دخترانه گفت: دانش آموزان باید تنها به وظیفه مهم خود یعنی درس خواندن با هدف توسعه هرچه بیشتر کشور عمل کنند و مسئولان اجرایی نیز با تامین امکانات لازم دراین مسیر همراه آنان خواهند بود .

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات آموزشی که در شوراهای مختلف آموزش و پرورش ، شورای دانش آموزی استان البرز مطرح شده امروز دراین بازدید میدانی بصورت عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت.

حقیقی تاکید کرد: بنابراین مدیران در دولت " تدبیرو امید " همسو با سیاست های دولت باید هرچه بیشتر در تحقق وعده ها تلاش کنند و نظارت کامل نیز دراین زمینه ادامه می یابد .

وی خاطرنشان کرد: بازدید میدانی امروز پس از درخواست شماری از دانش آموزان مقطع دبیرستان وبراساس وعده ای که درهمایش شورای دانش آموزی برای پیگیری به آنان داده شده بود صورت گرفت .

دراین بازدید میدانی ، فرماندار ویژه کرج ، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبه همراه دکتر یعقوبی مدیر ناحیه یک ، مدیرکل نوسازی مدارس این استان با همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از نزدیک مدارسی که مشکلات آنها در شورای دانش آموزی مطرح شده بود را مورد بررسی قراردادند .

دراین بازدید دکتر حقیقی تاکید کردند از توانمندی های شورای دانش آموزی به جهت رشد وارتقا کیفیت آموزش باید بهره مند شد وفضای لازم را به شوراهای دانش آموزی اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار