برای اجاره یک مغازه 50 متری در تهران چقدر سرمایه لازم است؟

تهران (پانا) - با بالا رفتن اجاره‌ها در شهر تهران وضعیت اجاره‌بهای مغازه‌ها نیز دچار تغییر و نوسان زیادی شده است و به گفته یکی از مشاوران املاک تهرانی برخی از مالکان مغازه‌ها به دلیل شرایط تورمی مدت‌زمان اجاره را به 6 ماه تقلیل داده‌اند تا فرصت تمدید اجاره با نرخ جدید را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برای اجاره یک مغازه 50 متری در تهران چقدر سرمایه لازم است؟

وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران به‌گونه‌ای شده که موضوع مهاجرت از پایتخت هرروز جدی‌تر می‌شود اما وقتی پای کسب‌وکار در میان باشد شرایط تغییر می‌کند.

شهر تهران یکی از پرتعدادترین مراکز کسب‌وکار را دارد و این به دلیل پایتخت بودن است اما برای ماندگارشدن در این شهر شلوغ باید دخل با خرج همخوانی داشته باشد.

بررسی‌های پانا از نرخ رهن و اجاره املاک تجاری و مغازه‌های سطح شهر تهران نشان می‌دهد که برای اجاره یک مغازه 50 متری در تهران کمتر از 100 میلیون ودیعه به‌ندرت یافت می‌شود و اگر باشد اجاره‌ها سرسام‌آور خواهد شد.

یکی از مشاوران املاک شهر تهران در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت اجاره مغازه در تهران گفت: «ازآنجایی‌که مغازه‌ها محل کسب‌وکار هستند قاعدتاً اجاره‌های بالایی دارند اما موضوع اینجاست که این روزها به دلیل تغییر نرخ اجاره مالکان زیادی هستند که ملک‌شان را صرفاً برای 6 ماه اجاره می‌دهند تا در فرصت تمدید بتوانند مقدار ودیعه یا نرخ اجاره را بالا ببرند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار