سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

هدف آموزش و پرورش حفظ و ارتقا جایگاه معلمی است

تبریز (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به وظایف جامعه و سایر ارگان‌ها در خصوص همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت، هدف این دستگاه را حفظ و ارتقا جایگاه معلمی در جامعه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف آموزش و پرورش حفظ  و ارتقا جایگاه معلمی است

علی پوررادی در اجلاس روسای نواحی و مناطق آذربایجان شرقی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و تقدیر و تشکر از فعالین عرصه تعلیم و تربیت گفت: همه ما روش های مختلفی برای خدمت کردن داریم و هدف نهایی با توانمندی های ما در عمل نشان داده می‌شود.

وی همچنین در رابطه با بحث رتبه بندی معلمان به تمامی همکاران توصیه کرد: در اسرع وقت برای عدم ایجاد مشکل نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

وی افزود: در مسائل اداری باید سلسله مراتب را رعایت کرده و سعی کنیم مشکلات مراجعه کنندگان را در نواحی و مناطق مختلف حل کنیم تا در رابطه با مسائل موجود نیازی به رجوع به استان نباشد.

وی خاطر نشان کرد: منشور اخلاقی سازمان را باید در طول انجام فعالیت های گوناگون در نظر گرفته و ضمنا با دقت بیشتری در حفظ بیت‌المال بکوشیم و در این زمینه از افراد پاکدست استفاده کنیم.

پوررادی خاطرنشان کرد: رعایت حق‌الناس در تمامی شئونات اسلامی و اداری باید حائز اهمیت باشد و بدون جناحداری در عرصه های مختلف با ارباب رجوع رفتار کنیم. مشارکت جهادی در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب سبب می‌شود تا بتوانیم در راستای تعلیم و پرورش دانش‌آموزان چنانچه شایسته است برخورد کنیم.

وی افزود: فرهنگیان و معلمان باید ضمن تربیت دانش‌آموزان به امر مهم جهاد تبیین در اولویت های فرهنگی و اجتماعی و ... توجه لازم را داشته باشند، چرا که طی ۲ سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا و حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی دشمنان توانستند ذهنیت و اخلاقیات برخی از دانش‌آموزان را مورد هدف قرار دهند و پیشگیری از چنین عواملی در راه هدایت دانش‌آموزان تنها به دست معلمین امکان‌پذیر است. باید دانست که آموزش و پرورش زیربنای اصلی یک جامعه را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول همچنین در پایان اظهار کرد: استقبال از پیشنهادات و انتقادات همکاران و روسای نواحی و مناطق در دستور کار ما قرار دارد و طرح هر یک از عزیزان باید به نام خودشان تحت اجرا قرار گیرد.

هدف ما از خدمت در دستگاه آموزش و پرورش حفظ جایگاه معلمی در جامعه است؛ معلمان کار خدایی انجام می‌دهند که این وظیفه انبیا الهی است و باید تکریم مقام معلم در جامعه عملی شود و همه سازمان ها و ارگان ها توجه خود را معطوف به دستگاه تعلیم و تربیت کنند و برای این امر باید توجه ذهن جامعه معطوف به معلمین باشد.

دانش‌آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار