کسر از حقوق اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای کمک به سیل زدگان

تبریز ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در خصوص کسراز حقوق یکروزه اعضای شورای معاونین برای کمک به سیل زدگان خوزستان، گفت: در کنار کمک های نقدی و غیرنقدی، جبران عقب ماندگی آموزشی دانش آموزان نیز از رسالت های مجموعه است.

کد مطلب: ۹۰۹۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کسر از حقوق اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای کمک به سیل زدگان

دومین جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی صبح امروز 2 اردیبهشت ماه در خانه معلم شماره 2 تبریز برگزار شد.

جعفر پاشایی گفت: نیمه شعبان روز جهانی مستضعفین در کره خاکی است و با ظهور یگانه منجی عالم بشریت جهان از یوغ استکبار نجات می یابد.

مسئول دستگاه تعلیم وتربیت استان اردیبهشت ماه را فرصت طلایی برای آموزش وپرورش ذکرکرده وگفت: برنامه ریزی های دقیق هفته مشاغل، مسابقات فرهنگی و هنری، برنامه های هفته معلم و هفته سلامت وامتحانات مدنظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: برنامه‌های هفته معلم با برنامه، منسجم، با کیفیت و با شکوه برگزار خواهد شد و با بیان اینکه حلقه مفقوده در جامعه اشتغال است، برشناسایی مشاغل به روز ومعرفی آن به دانش آموزان تاکید کرد.

پاشایی افزود: حضور بالینی و نظارت میدانی از حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی با شدت و قوت ادامه خواهد داشت.

طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز در ادامه جلسه شورای معاونین گفت: مرحله استانی مسابقات فرهنگی و هنری با حضور 3 هزار و 900 دانش‌آموز در رشته های مختلف بصورت غیر حضوری از 11 اردیبهشت بمدت دو روز برگزار خواهد شد.

کامیار قهرمانی‌فرد، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان نیز در ادامه گفت: از سال ۹۴ تجلیل از معلمان با رویکرد همگانی و مدرسه محوری برگزار می شود.

وی افزود: زنگ سپاس به مناسبت هفته معلم در ۱۰ اردیبهشت با حضور مسئولین ارشد استان نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار