استاندار اردبیل:

سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری فعال می‌شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل از فعال شدن آزمایشی سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری در دهه اول دی سال جاری دراین استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری فعال می‌شود

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان بیان کرد: با هدف تسهیل روند صدور مجوزها، سامانه استعلامات سرمایه‌گذاری از دهه اول دی سال جاری به‌صورت آزمایشی فعال می‌شود که کارشناسی‌های لازم نیز در خصوص رفع اشکالات و نواقص احتمالی این سامانه انجام خواهد شد.

وی افزود: ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی و گردشگری برای رونق تولید و اشتغال پایدار در استان اردبیل وجود دارد و تنها مسیری که می‌تواند آینده‌ای روشن برای مردم و جوانان فراهم کند، تسهیل فضای کسب‌وکار و تولید است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: تسهیل فضای کسب‌وکار و تولید باید در اولویت اقدامات مسؤولان مرتبط قرار گیرد و در کنار آن ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی از جمله راه‌آهن و ارتقای راه‌ها نیز از جمله گام‌های مهم برای رونق تولید و اقتصاد است.

عاملی ادامه داد: با توجه به وجود پتانسیل‌های لازم در استان اردبیل برای ارتقای درآمد سرانه، باید همکاری‌های لازم مدیران دستگاه‌های اجرایی با بخش خصوصی برای افزایش این میزان انجام شود.

وی گفت: ترسیم افق بلندمدت در حمایت از سرمایه‌گذاران ضروری بوده که در این راستا برخی حمایت‌ها از سرمایه‌گذاران و تقسیط بدهی‌های مالیاتی و بانکی در بلندمدت می‌تواند موجب افزایش سرمایه و در صورت فراهم شدن شرایط، ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید و افزایش تولید شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: سرمایه‌گذاران با اقدامات خود در راستای تولید و اشتغال برای عزت مردم و کشور تلاش می‌کنند که باید از بعضی برخوردهای سلیقه‌ای در جریان صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های اجرایی پرهیز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار